Gå til innhold

Forelska i kassedama på Lefdal, tips?


salah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dude, drit i sjekketriks og alt annet stash - bare spør hva hun heter og spør om du kan få tlf.nummeret hennes..

Det tar deg cirka 1 minutt med mot, og får du et nei så har du hvertfall prøvd.. du

behøver jo aldri se henne mer hvis du synes det er for jævlig å bli avvist. :)

Lenke til kommentar

Artig topic :D

 

Digg hvis hun sier "nei". Da kan du aldri gå inn i samme Lefdal-butikk igjen. Det vil isåfall bli en pinlig affære.

 

EDIT:

Tips som jeg prøvde på en flyplass en gang:

 

Skrev nummeret mitt ned på en liten lapp. Gikk bort til jenta, ga henne nummeret, og gikk. Uten et eneste ord.

 

Try it.

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar

hehe, flyplass er nok ikke den mest strategiske plassen og sjekke opp noen på nei! :D

 

havnet iflørt med ei dame som jobbet på en flyplass engang, men ettersom det var i melbourne og jeg var på flytting hjem til norge så var vel det et ganske dødt løp i utgangspunktet. :green:

Lenke til kommentar

Ikke for å være frekk eller noe, men det er sjelden at en jente på atten år vil ha noe med noen på femten å gjøre. En kassedame smiler til så og si alle..det gjør hvert fall jeg. Jeg synes mange gutter i rundt 15-årsalderen som kommer i kassen min er kjempesøte, og da smiler jeg til dem. Men jeg tenker ikke på dem som noe mer enn...femten, egentlig. :shrug: Og en kassedame får mange nr i løpet av en uke. Du burde tenke ut noe genialt hvis det i det hele tatt skal komme noen vei.

 

EDIT: Så nettopp at hun var 21 år. Sorry mac, men jeg tror du bør glemme det før du driter deg ut.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Ikke for å være frekk eller noe, men det er sjelden at en jente på atten år vil ha noe med noen på femten å gjøre. En kassedame smiler til så og si alle..det gjør hvert fall jeg. Jeg synes mange gutter i rundt 15-årsalderen som kommer i kassen min er kjempesøte, og da smiler jeg til dem. Men jeg tenker ikke på dem som noe mer enn...femten, egentlig. :shrug: Og en kassedame får mange nr i løpet av en uke. Du burde tenke ut noe genialt hvis det i det hele tatt skal komme noen vei.

 

EDIT: Så nettopp at hun var 21 år. Sorry mac, men jeg tror du bør glemme det før du driter deg ut.

Ord! :D

 

Helt seriøst, du kommer til å angre. Men, for all del, jeg er keen på litt mer artig lesning, helst i form av svaret hun gir deg når du spør henne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...