Gå til innhold

Iriver 320 eller Sony HD5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vel, dette er bare synsing, men jeg tror HD5 kommer til å bli den nye store. Jeg skal garantert kjøpe den ved neste lønning. Fikk lekt meg litt med den på Sony Centre i London, og den er helt fantastisk deilig. Fikk dessverre ikke testet lydkvaliteten, men Sony er kjent for å ha gode komponenter. Det sykeste med denne er størrelsen, den er fantastisk liten! Fyren bak disken mente dessuten at disken kommer opp som harddisk, og at man kan slippe-og-dra filer over til den. Er ikke 320 dobbelt så dyr uansett?

Lenke til kommentar
Vel, dette er bare synsing, men jeg tror HD5 kommer til å bli den nye store. Jeg skal garantert kjøpe den ved neste lønning. Fikk lekt meg litt med den på Sony Centre i London, og den er helt fantastisk deilig. Fikk dessverre ikke testet lydkvaliteten, men Sony er kjent for å ha gode komponenter. Det sykeste med denne er størrelsen, den er fantastisk liten! Fyren bak disken mente dessuten at disken kommer opp som harddisk, og at man kan slippe-og-dra filer over til den. Er ikke 320 dobbelt så dyr uansett?

Du kan ikke slippe og dra sanger du skal høre på. De filene du overfører på den måten, kan du kun flytte til andre maskiner. Man må bruke SonicStage...dessverre :(

 

Får vel spilleren i morgen, men har "lekt" meg litt med SonicStage, og det er UTROLIG trekt! Enkelt å forstå, men ALT tar så lang tid. Ufattelig systemkrevende bare å endre navn på filer. Jeg hadde håpet de kanskje skulle komme med en plug-in for WMP, men ser ikke slik ut. På mail fra Sony sto det bare "Alle Sony's hd-baserte spillere bruker SonicStage." :ermm:

 

Men gleder meg veldig til spilleren da!! :w00t:

Lenke til kommentar
Noen som vet når vi kan forvente HD5 i btuikkene? tenker og kjøpe denne også ;)

Min ble sendt på mandag fra itbutikken. Ser de har litt leveringstid på den nå. Den er nok på vei ut til alle, men kan vel ta litt tid før de kommer på elektrobutikkene.

Er det sånn da at hvis jeg bestiller no, så sender de 07.06 (som står på sidene deres) men hvis jeg venter noen dager, kan det være den datoen forandrer seg PÅ GRUNN AV at de vlir utsolgt av det partiet som kommer 07.06?

 

PS: Sony Centeret i Bergen har fått den inn, men til 2990,-

Lenke til kommentar
Er det sånn da at hvis jeg bestiller no, så sender de 07.06 (som står på sidene deres) men hvis jeg venter noen dager, kan det være den datoen forandrer seg PÅ GRUNN AV at de vlir utsolgt av det partiet som kommer 07.06?

Selvsagt. Jeg bestilte 12. mai, og fikk beskjed om at den skulle komme på lager 25. mai. Pga helg og slikt, kom den vel inn til dem på mandag, og sendt samme dag. Det partiet er sikkert bortbestilt siden det når er 7. juni som er leveringsdag.

Lenke til kommentar
Hvordan er navigeringen på HD5 mot Ipod?

Har aldri prøvd Ipod, men det funker hvertfall fint på HD5 :) Intuitivt system som ikke krever noe aktiv lesing av brukermanualen. Har brukt den i hele helgen nå, og er gulle fornøyd! :w00t: Har heller ikke ladet den opp, etter å ha vært i bruk gaaanske så mye. Kvalitetsfølelsen er mange ganger større enn ved Ipod. Knappene er solide, og spilleren er laget av aluminium, i forhold til plast på Ipod. Fulgte også med en liten pose som hindrer riper på displayet. Størrelsen på spilleren er også mye bedre enn Ipod :) Ca like stor som en røykpakke, bare mye tynnere.

 

Kan skrive en lengre anmeldelse i sommer. Førsteinntrukket er hvertfall overlegent! Hjelper også på at prisen ligger godt under Ipod. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...