cock hammer Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 (endret) The British branch of THQ reports: "This month's PC Gamer Magazine will be a godsend for those keenly following the progress of FPS sensation S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl. [...] Meanwhile, fresh from the cover disc, S.T.A.L.K.E.R. fans are treated to the incredible trailer that made its debut at the Game developer's Conference earlier this year. If you thought GSC Gameworlds' proprietary X-Ray engine was already something special, wait until you see a classic S.T.A.L.K.E.R. fire-fight rendered with full DX9 support. PC Gamer is on news-stands now." Somebody seems to have posted some video captures from the latest trailer that he got in the latest issue of the PC Gamer. Go, check them out! http://discuss.futuremark.com/forum/showfl...t=2#Post5181293 source: http://stalker.myexp.de/en/index.php wow! Endret 13. mai 2005 av cock hammer
Alt-Ctrl Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 ser bra ut, så det var noen nye bilder på tothegame i dag også, ser ut som directx9 http://www.tothegame.com/screenshot.asp?id=870
Hermans Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Sinnsyke grafikken! Dette kan jo bli bra dette (Og krevende )
ttt Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 det er vel betre å sjå ein film: http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=291&id=4288
cock hammer Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Skrevet 13. mai 2005 spillet ser helt sykt ut. hl2 og doom 3 motorene blir knust her ja.
Elendil Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Det er ikkje berre graffiken som er bra med spillet forhåpentligvis.
Windoge Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Har aldri sett bedre AI, hvis den er like god som snuttene demonstrerer da. Ting er som regel litt bedre i disse snuttene. Jeg merket stor forskjell i BiA E3 snutten og selve spillet.
LOBOS Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Det var veldig mørk da... Fine Dx9 effecter på flamene, de evt andre var vansklig så se siden det var så mørkt. Aien,... vel jeg så ikke noe som ikke kunne vært scripta på lik linje som HL2 E3 show demoen, som senere ble bevist at var scripta. Vill heller se aien i en demo før jeg vill si den er bra eller dårlig.
Windoge Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Føler meg egentlig lurt av filmsnuttene til Half-Life 2.
Mala Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Føler meg egentlig lurt av filmsnuttene til Half-Life 2. Da kan eg stille meg i samme rekke som deg
Bytex Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Tror mye av denne AI'n i HL2-filmene var satt opp som en situasjon akkurat for det formålet. Det at vaktene skulle prøve døra som er barrikadert, for så å gå til vinduet istedet funker jo ikke i spillet. Uansett hvor mange tonn møbler man har stabla foran, pounder de på døra til et eller anna har flytta nok på seg til at de kan smyge seg gjennom. Greit med fysikkmotor der man kan plukke opp og kaste alt mulig, men den simulerer ikke vekt. Alt veier like mye/lite ser det ut for. Eneste grunnen til at Gordon ikke kan plukke opp biler er at Valve har bestemt det.
Windoge Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Det la jeg merke til. Stabla opp så mange "items" forran døra, helt til det ikke var mer plass, men tror du ikke de klarte å få opp døra? Det kalles jeg å gi falske forhåpninger om at en kan stenge dører så fiendene ikke kan komme inn.
TCi Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Det la jeg merke til. Stabla opp så mange "items" forran døra, helt til det ikke var mer plass, men tror du ikke de klarte å få opp døra? Det kalles jeg å gi falske forhåpninger om at en kan stenge dører så fiendene ikke kan komme inn. Det var en demonstrasjon om hvordan Valve ville at AI'en skulle oppføre seg. Det var mange ting de måte ofre mot sluttproduktet pga. dårlig tid. På tide at utviklerene til Stalker får orden på Dx9 motoren sin. Har egentlig mistet interessen for Stalker, håper en demo kommer kort tid etter spillet slik man får testet det. Kanskje det blir noe å se fram til alikevel, vi får se.
Bear^ Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Jeg gleder meg som bare pokker til dette spillet. Tror det blir meget bra. Bildene ser jo bare nice ut, meget nice ut.
Prebo Skrevet 15. mai 2005 Skrevet 15. mai 2005 Jeg gleder meg som bare pokker til dette spillet. Tror det blir meget bra. Bildene ser jo bare nice ut, meget nice ut. Samme her! Det går altfor lang tid mellom hver gang det kommer ett bra FPS til pc!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå