Gå til innhold

Den store R/C-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har erfaring med denne?

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314226

 

Burde vel være et greit nybegynnerfly?

5683108[/snapback]

Kjøpte et fly på prix i sommer, kostet rundt 250 kr.. trudde aldri det skulle funke, men det gjor det :thumbup: Fant fort ut at det var arti, og det var heller ikke så vanskelig å fly som jeg hadde trodd... så ett fly til den prisen vill jeg tor er ett freit nybegynnerfly!

 

Men pass på, fly blir man hekta av!! så går nok ikke lang tid til du har ett fly til en langt høyere pris :)

Lenke til kommentar
ja, ikke lenge til sommeren. Må nesten bestille flyet snart, så jeg er klar til sommeren. Og få sett litt på bilen så den kan kjøres den og.

5714228[/snapback]

Treng jo egentlig ikke være sommer.. er jo bedre om man skulle styrte i den dype pudder snøen som er nå over hele landet (nesten), en om sommeren

Brodern har en savage, er konge å kjøre om vinteren :D Breisladd for alle penga :)

Endret av bap
Lenke til kommentar
Har ikke råd til savage'n før i juni :cry:  :cry:  :cry:

 

Gleder meg som bare det.

 

Er det noen andre her på forumet som har savage?

 

i såfall, er det noe dere syns jeg bør vite om savage 3.5?

 

problemer? råd og tips tas i mot med takk. :)

5720137[/snapback]

Du har vel vurdert de andre Savage'ene? Den du nevnte er den svakeste. Sunes du bør gå for den Ozelot har. Den har noen trim deler, og en større motor, samtidig som den kommer I "ReadySet". Her er en link til alle Savage'ene.

Lenke til kommentar
Kjøper 3.5'en av to grunner:

 

er nybegynner og har slank lommebok :hrm:

 

er god nok for meg da

 

selv om det er den svakeste savage'n, er den jo ganske rå for det

5728593[/snapback]

Der jeg kommer til å handle koster alle bilene nesten det samme tror jeg. Det er forresten I Kristian by, på Hobby Huset. Jeg er enig at 3.5'en er rå, men alle de andre er råere. Synes du burde spare til en annen, for eksempel Savage X som Ozelot nevnte.

 

Edit: Har forresten seriøse planer om å handle Inferno Mp7.5 II! Har jo snart bursdag. Gleder meg som en unge!

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Kjøper 3.5'en av to grunner:

 

er nybegynner og har slank lommebok :hrm:

 

er god nok for meg da

 

selv om det er den svakeste savage'n, er den jo ganske rå for det

5728593[/snapback]

Der jeg kommer til å handle koster alle bilene nesten det samme tror jeg. Det er forresten I Kristian by, på Hobby Huset. Jeg er enig at 3.5'en er rå, men alle de andre er råere. Synes du burde spare til en annen, for eksempel Savage X som Ozelot nevnte.

 

Edit: Har forresten seriøse planer om å handle Inferno Mp7.5 II! Har jo snart bursdag. Gleder meg som en unge!

5729873[/snapback]

 

Jeg vet at de andre er råere, men det tar så lang tid å spare opp til de, får ikke råd før sent på sommeren, 3.5'n har jeg råd til i Juni, til bursdagen min, får en del penger da :p

 

Også er jeg jo nybegynner da, kommer nok til å kjøpe villere bil etter hvert, vil begynne litt forsiktig skjønner du. :thumbup:

Endret av Lefse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...