Gå til innhold

Den store R/C-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Kjøpte den siste Kyosho katalogen på fredag, har just sett igjennom den, å gjett hva? Bilder ifra VRC. Ser helt sinnsykt bra ut! :love:

5680028[/snapback]

 

Jeg fikk 3 med meg gratis forrige gang jeg var innom rc-butikken der jeg bor.

Hvilken butikk er det du var innom ?

 

Du minte meg på noe forresten

 

*laste ned vrc*

 

 

Edit:

Husk konkuransen bakerst i bladet !

 

Edit2: hehe, har prøvd litt nå, og synes det er utrolig artig, spesielt når jeg klarer å ta en wheelie på 1. gir :thumbup:

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Jeg fikk 3 med meg gratis forrige gang jeg var innom rc-butikken der jeg bor.

Hvilken butikk er det du var innom ?

 

Du minte meg på noe forresten

 

*laste ned vrc*

 

 

Edit:

Husk konkuransen bakerst i bladet !

 

Edit2: hehe, har prøvd litt nå, og synes det er utrolig artig, spesielt når jeg klarer å ta en wheelie på 1. gir  :thumbup:

5680430[/snapback]

Butikken jeg fikk, jeg mener kjøpte, katalogen heter 'Yes, vi leker!' Det er egentlig en vanlig leketøys butikk, men en kar med navnet Frank har startet en liten Hobby avdeling til høyre for kassen i et lite hjørne. :!:

Men det ordentlige greier, han har helikoptere, fly og biler. Han pleier også å ha en båt eller to.

 

Liker ikke det derre slag ord greiene, er ikke noe flink på denslags. :cry:

Men jeg får prøve, vannvittig rå bil du kan vinne. :w00t:

 

Kan du kjøre monstertruck på VRC? Kuuuuuult! :w00t:

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

kjøpte meg bensinbil i sommer, noe som jeg ikke angrer på.. angrer heller på at jeg ikke la ett par tusen mer i bil sånn at jeg kunne kjøpt meg Savage 25 eller noe i den duren :)

 

har en Tamiya XBG Subaru Impreza WRC, men fant fort ut at det var ikke noe for meg.. selv om det er dødsarig :D arti å skru er det også, med det er ett must! blir litt skruing!

 

Noen som har erfaringer med Savage?

Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt en PC som var sterk nok, så skulle jeg kjøpt det. Men det har jeg ikke... :cry:

5681029[/snapback]

 

Spillet er gratis, og du laster ned 2 baner som også er gratis.

Utenom dette, så vet jeg ikke, har bare prøvd det i 30 min.

 

 

bap:

Hvor mye vil du legge i den neste bilen din ?

 

Jeg betalte rett over 5000,- for en savage 25 LE , og hadde egentlig håpt den var litt lettere å skru på.

 

Fordelene med savage, er at den tåler mye(kraftigst bygd MT ?) og at mange har den, som resulterer i at det er et stort marked for options og diverse reservedeler.

 

Ulempene med savage, er at den har litt høyt tyngdepunkt, som gjør at skal du kjøre på en buggy bane med andre MT'er, så ville jeg ha roet ned farten i svingen.

 

 

 

Anbefaler også at du tar deg en tur inn Radiostyrt.no (forumet) og kikker litt der..

 

Ellers vil jeg tro en LST 2 eller en Savage X(nyeste savage), vil gjøre deg fornøyd.

LST2 fått mye skryt, og LST 1, ble kåret til årets truck(europa eller usa, husker ikke).

Savage X er oppgradert med ny mottakerboks(De tidligere mottakerboksene er et sant h*lvete å få på plass, er så trangt!), og den skal også være litt mer lettskrudd en sine tidligere brødre.

 

 

LST2 er litt\endel dyrere, så her er det lommeboka som avgjører.

Lenke til kommentar
Hadde jeg hatt en PC som var sterk nok, så skulle jeg kjøpt det. Men det har jeg ikke... :cry:

5681029[/snapback]

 

Spillet er gratis, og du laster ned 2 baner som også er gratis.

Utenom dette, så vet jeg ikke, har bare prøvd det i 30 min.

5681149[/snapback]

Jeg vet. Jeg pekte bare ut at jeg ikke har kratig nok maskin. Bruker min fars laptop. :(

 

bap: Jeg ville nok også ha satset på en Savage, disse har svært bra rykte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...