Gå til innhold

Dead or Alive 4 bilder?


Anbefalte innlegg

En STOR forskjell jeg ser, er jo det at ting i bakgrunnen er "blurred", utydelige. Ganske fænsy effekt, og bare det gjør jo en stor forskjell i hvordan spillet tar seg ut...

 

Men bortsett fra det, og kanskje litt finere linjer ser jeg ikke så stor forskjell.

 

Og jeg føler at de som sier at denne grafikken er så SINNSYKT mye bedre enn DOA3 på Xbox f.eks. Sier det fordi de ikke har lyst å bli skuffet over Xbox360'...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får tro hva du vil. Dette er DOA4 til Xbox 360. Hvis du ikke ser hvor mye bedre dette ser ut enn DOA3 er du blind.

Jeg sier ikke at dette ikke er 360. Jeg sier at det er skuffende. Forskjellen er jo minimal grafikkmessig. Jaja, andre spill vil nok vise forskjellen bedre.

HVis ikke du ser forskjell på grafikken på disse screensa så er du fakta faen meg blind... :S

Skjønner ikke at det er mulig eigang, det er jo UTROLIG mye bedre grafikk påå de første bildene, dette er mest sannsynelig til XboX 360 og, pga at PS har ikke DOA spill :S

 

:D

Lenke til kommentar

Jeg tror de fleste her ser forskjellen, Det er vel ikke det som er problemet, Det er bare hvor stor forskjell det er. Syns selv det er minimalt forandring i grafikken, kanskje blitt litt mer "bling, bling". Men det er også forskjellen mellom tekken4 og tekken5. :D Og hvem har sagt at DOA ikke er noe PS spill, tror virkelig ikke du er gammel nok jeg :p

Lenke til kommentar
Jeg tror de fleste her ser forskjellen, Det er vel ikke det som er problemet, Det er bare hvor stor forskjell det er. Syns selv det er minimalt forandring i grafikken, kanskje blitt litt mer "bling, bling". Men det er også forskjellen mellom tekken4 og tekken5. :D Og hvem har sagt at DOA ikke er noe PS spill, tror virkelig ikke du er gammel nok jeg :p

Nettopp.

 

Her er forskjellen mellom Soul Blade/Edge på Playstation og oppfølgeren Soul Calibur på Dreamcast. 1994 hardware, mot 1998. En generasjon forskjell.

 

soul4b.jpg

soul-blade2.jpg

 

bg22.jpg

bg01.jpg

 

Ventet ikke så stor forskjell, men ihvertfall en mellomting.

Men Tecmo sier visst at DOA4 bildene ikke er offisielle så det fortsatt håp om at det vi ser er Xbox versjonen på Xbox360 hardware uten særlige forbedringer enda.

Lenke til kommentar

I et intervju med mannen bak DOA-serien, Tomonobu Itagaki, er det nå blitt bekreftet at videoen og bildene vi har sett av DOA4, er tatt på et veldig tidlig stadium i utviklingen og at de ennå ikke har begynt å utnytte kreftene til Xbox 360:

 

Following the unveiling of DOA 4 at Microsoft's Press Conference, Tomonobu Itagaki spoke briefly with IGN regarding his latest fighter. First, Itagaki assured us that the version we saw at the conference was only 15% complete and that the game has not yet tapped into the true power of Xbox 360.

 

Les mer her: Link

Lenke til kommentar

DOA kommer jo til Xbox 360, og den blir den dårligste maskinen grafikk-messig :tease:, og PS3 blir best, endelig har en Playstation best grafikk :w00t:, samme med PSP ovenfor de andre håndholdtene. Grafikken har jo gått slik da.

Dårligst til best.

 

NES-Commodore 64-Sega MegaDrive

 

Amiga-SNES-Sega Saturn

 

Playstation-N64-Dreamcast

 

PS2-Gamecube-Xbox

 

X360-NRevolution-PS3

 

Gameboy Normal&Color&Advance&DS&Micro-NGage-PSP

Endret av Samael
Lenke til kommentar
DOA kommer jo til Xbox 360, og den blir den dårligste maskinen grafikk-messig :tease:, og PS3 blir best, endelig har en Playstation best grafikk :w00t:, samme med PSP ovenfor de andre håndholdtene. Grafikken har jo gått slik da.

Dårligst til best.

 

NES-Commodore 64-Sega MegaDrive

 

Amiga-SNES-Sega Saturn

 

Playstation-N64-Dreamcast

 

PS2-Gamecube-Xbox

 

X360-NRevolution-PS3

 

Gameboy Normal&Color&Advance&DS&Micro-NGage-PSP

PS3 blir best? *sukk*

 

: Kanskje den blir best. Vi får vente å se:

Lenke til kommentar
Skjønner fortsatt ikke hvordan folk kan være imponert over dette så langt? Ikke spilt DOA3 på Xbox? Ser omtrent helt likt ut. Er kun på dette forumet omtrent hvor folk er imponert, overalt ellers ler folk av hvor liten forskjell det er.

Ingen som nekter deg å ikke se forskjell. Så får vi andre som ser en stor grad av forskjell kose oss med det.

 

Når du en dag ser det ferdige spillet i aksjon kan du jo komme med en ny posting hvor du minner oss andre på de tingene du allerede har postet i denne tråden.

 

Dog tviler jeg vel på om du kommer til å gjøre akkurat det :p

Lenke til kommentar
DOA kommer jo til Xbox 360, og den blir den dårligste maskinen grafikk-messig :tease:, og PS3 blir best, endelig har en Playstation best grafikk :w00t:, samme med PSP ovenfor de andre håndholdtene. Grafikken har jo gått slik da.

Dårligst til best.

 

NES-Commodore 64-Sega MegaDrive

 

Amiga-SNES-Sega Saturn

 

Playstation-N64-Dreamcast

 

PS2-Gamecube-Xbox

 

X360-NRevolution-PS3

 

Gameboy Normal&Color&Advance&DS&Micro-NGage-PSP

Og du er vel av den sorten som de siste 4 årene hardnakket har sagt nøyaktig det motsatte i debatten PS2 vs Xbox - at det er spillene som teller - ikke grafikken.

 

Noen vil kalle det der for dobbeltmoral, og jeg er en av dem.

 

Når det gjelder endelig ytelse og grafikk på Xbox 360 og PS3 kan vi sikkert være enige om at begge to blir veldig bra, og i praksis tror jeg ikke vi vil se spesielt stor forskjell.

 

Men du bør være forebredt på at du vil bli langt mer skuffet enn hva jeg vil bli. Og når det er sagt skal jeg uansett ha begge maskinene + Revolution.

Lenke til kommentar
DOA kommer jo til Xbox 360, og den blir den dårligste maskinen grafikk-messig :tease:, og PS3 blir best, endelig har en Playstation best grafikk :w00t:, samme med PSP ovenfor de andre håndholdtene. Grafikken har jo gått slik da.

Dårligst til best.

 

NES-Commodore 64-Sega MegaDrive

 

Amiga-SNES-Sega Saturn

 

Playstation-N64-Dreamcast

 

PS2-Gamecube-Xbox

 

X360-NRevolution-PS3

 

Gameboy Normal&Color&Advance&DS&Micro-NGage-PSP

Og hvis du skal se hvilken som har hatt mest sukksess, må du nok se på de bakerste(unntak av snes) ;)

 

Hvem har sagt at GameBoy Micro blir sterkere enn Advance? Micro er bare en mindere utgave av GBA SP! Den er ikke sterkere ;)

Lenke til kommentar

^^Ja, jeg har hele tiden sagt at det er spillene som teller, og jeg sier det ennå, men jeg er bare glad at for en gangs skyld at en Playstation får best grafikk i forhold til de andre konsollene, det var greit nok med Dreamcast, siden den kom ut såpass seinere enn PS, men med PS2 så var det alltid så irriterende når Xbox alltid hadde best grafikk og vi fikk det gnidd inn i ansiktet hele tiden.

 

Jeg mener fremdeles at det er spillene som teller, men det er alltid en koslig ting å ha litt deilig grafikk pryde konsollen også(ikke at PS har dårlig grafikk, men du vet hva jeg mener).

 

Men jeg blir nok ikke skuffet, jeg har egentlig ikke brydd meg noe særlig ovenfor de nye konsollene, PS3 får bra grafikk uansett, men jeg synes det er bra at vi PS-eiere for en gangs skyld kan skryte av god grafikk, siden det er så mange spill til Playstation som alltid er kult å se med bra grafikk(det var så chill å spille et spill som Ninja Gaiden for en gangs skyld, bare litt på grunn av grafikken).

Men jeg tror ærlig talt ikke at Revolution får bedre grafikk en PS3, PS3 har et bedre grafikk-whatsoever enn Revolution, men Revolution har jo masse andre greier som kompanserer for det, jeg synes dere er heldige jeg, men jeg synes ikke om så mye detaljer og slikt, jeg kjøper det gordi at jeg liker det, det er derfor jeg ikke har kjøpt en ny mobil før nå, den gamle har jeg jo hatt i nærmest to og et halvt år. Og det var min først mobil, den nye beholder jeg nok en god stund ^_^.

 

 

^Ja, det er nok de bakerste der som hadde mest suksess, men Saturn var også ganske populær da. Men PSP har vært ganske suksessrik hittil, nesten mer enn DS, men til sammen er helt klart Gameboy konge, over salg da, selvfølgelig noe sier meg at Sony får blod på tann etter suksessen til PSP. Men det blir nok kanske ikke Xbox 360 sin dag heller når alle 3 er på markedet, men, hvem vet, jeg vet ihvertfall at jeg skal hygge meg med PS3 til neste år.

 

Og jeg sa ikke at Micro er sterkere, jeg bare puttet Gameboy'ene i rekkefølge etter hvor nye de var.

Lenke til kommentar
^^Ja, jeg har hele tiden sagt at det er spillene som teller, og jeg sier det ennå, men jeg er bare glad at for en gangs skyld at en Playstation får best grafikk i forhold til de andre konsollene, det var greit nok med Dreamcast, siden den kom ut såpass seinere enn PS, men med PS2 så var det alltid så irriterende når Xbox alltid hadde best grafikk og vi fikk det gnidd inn i ansiktet hele tiden.

 

Jeg mener fremdeles at det er spillene som teller, men det er alltid en koslig ting å ha litt deilig grafikk pryde konsollen også(ikke at PS har dårlig grafikk, men du vet hva jeg mener).

 

Men jeg blir nok ikke skuffet, jeg har egentlig ikke brydd meg noe særlig ovenfor de nye konsollene, PS3 får bra grafikk uansett, men jeg synes det er bra at vi PS-eiere for en gangs skyld kan skryte av god grafikk, siden det er så mange spill til Playstation som alltid er kult å se med bra grafikk(det var så chill å spille et spill som Ninja Gaiden for en gangs skyld, bare litt på grunn av grafikken).

Men jeg tror ærlig talt ikke at Revolution får bedre grafikk en PS3, PS3 har et bedre grafikk-whatsoever enn Revolution, men Revolution har jo masse andre greier som kompanserer for det, jeg synes dere er heldige jeg, men jeg synes ikke om så mye detaljer og slikt, jeg kjøper det gordi at jeg liker det, det er derfor jeg ikke har kjøpt en ny mobil før nå, den gamle har jeg jo hatt i nærmest to og et halvt år. Og det var min først mobil, den nye beholder jeg nok en god stund ^_^.

 

 

^Ja, det er nok de bakerste der som hadde mest suksess, men Saturn var også ganske populær da. Men PSP har vært ganske suksessrik hittil, nesten mer enn DS, men til sammen er helt klart Gameboy konge, over salg da, selvfølgelig noe sier meg at Sony får blod på tann etter suksessen til PSP. Men det blir nok kanske ikke Xbox 360 sin dag heller når alle 3 er på markedet, men, hvem vet, jeg vet ihvertfall at jeg skal hygge meg med PS3 til neste år.

 

Og jeg sa ikke at Micro er sterkere, jeg bare puttet Gameboy'ene i rekkefølge etter hvor nye de var.

Drit i grafikken da, jeez :ermm:

Lenke til kommentar
Og jeg sa ikke at Micro er sterkere, jeg bare puttet Gameboy'ene i rekkefølge etter hvor nye de var.

Øhhmmm, ser ikke slik ut. Hvorfor har NGagen og PSPn blitt listet etter micron, som er nyest?

De er før, ikke etter,

 

Gameboy Normal&Color&Advance&DS&Micro, fra eldst til nyest.

 

Jeg sa, etter hvem som har best grafikk, hint, hint

 

Jeg puttet &(og) mellom gameboy'ene, og bindestrek, til de med bedre grafikk.

Lenke til kommentar
DOA kommer jo til Xbox 360, og den blir den dårligste maskinen grafikk-messig :tease:, og PS3 blir best, endelig har en Playstation best grafikk :w00t:, samme med PSP ovenfor de andre håndholdtene. Grafikken har jo gått slik da.

Dårligst til best.

 

NES-Commodore 64-Sega MegaDrive

 

Amiga-SNES-Sega Saturn

 

Playstation-N64-Dreamcast

 

PS2-Gamecube-Xbox

 

X360-NRevolution-PS3

 

Gameboy Normal&Color&Advance&DS&Micro-NGage-PSP

Jeg begynner virkelig å irritere meg med tydlige fanboy-fakter...

Du tar påstander rett ut i fra luften og presenterer det som om det var fakta.

Det eneste du oppnår er at folk mister respekt for deg, og du skaper dårlig stemning på forumet.

x360 blir den dårligeste konsollen av nextgen-konsollene?

Tja, la meg se deg forklare dette da?

 

 

 

Nintendo will use the Revolution to power its new generation of games, using power the company describes as "two to three times greater" than that of the GameCube.

:realmad:

Lenke til kommentar
Jeg begynner virkelig å irritere meg med tydlige fanboy-fakter...

Du tar påstander rett ut i fra luften og presenterer det som om det var fakta.

Det eneste du oppnår er at folk mister respekt for deg, og du skaper dårlig stemning på forumet.

x360 blir den dårligeste konsollen av nextgen-konsollene?

Tja, la meg se deg forklare dette da?

 

Nintendo will use the Revolution to power its new generation of games, using power the company describes as "two to three times greater" than that of the GameCube.

:realmad:

Hvorfor irriterer jeg deg, fordi at jeg bare er glad for at PS for en jævla gangs skyld får bedre grafikk enn de andre konsollene, bært. Og ja, jeg er vldig fanboy, spesielt når jeg har Xbox, og jeg synes at Nintendo er gode konsoller de og. Er ikke akkurat at jeg sa at PS'ene hadde bedre grafikk enn de andre, for det har de ikke, og Nintendo har vært i midten hele tide, og du har vel ikke sett Commodore-konsollene. Og jeg sa jo at det er spillene som teller, selv om en gang i blant det er deilig med litt bra grafikk, og jeg ærlig talt bryr meg ikke om PS ikke får best grafikk, er bare det at jeg er glad for at vi slipper å høre til pisset til Xbox-fanboyene, at Xbox hadde best grafikk, og det var urettferdig at Gamecube fikk så mange kule RE for seg selv, mens vi satt igjen med Gun Survivor, og Outbreak-spillene, som det ikke engang har gått an å spille online.

 

Mhm, påstander ja, så det er påstander at de konsollene hadde bedre grafikk i de rekkefølgene for hver generasjon, så du er uenig at Dreamcast hadde best grafikk når PS hadde dårligst, at Xbox har best mens PS2 har dårligst, eller at Saturn har bedre grafikk enn SNES og Amiga, er det påstander kanskje, det er jo fakta, det sier seg jo selv, det samme med håndholdtene.

 

Hvorfor skal folk miste respekt for meg, for at jeg for en gangs skyld har en konsoll med best grafikk, uten at jeg må punge ut med mer enn det som er vanlig(Xbox), og jeg kjøpte ikke engang Xbox på grunn av grafikken, og dårlig stemning, er ikke jeg som skaper dårlig stemning når det ikke er jeg som er negativ her, og spesielt ikke siden jeg for ennte gang sier at jeg er glad for at PS foe en gangs skyld har best grafikk.

 

Og, få det inn i hodet, jeg sa at Xbox 360 blir den dårligste konsollen grafikkmessig, ikke at den er den dårligste konsollen.

 

Og vel, "power", betyr ikke nødvendigvis grafikk, kan jo også stå for ytelse, siden Revolution kommer til å ha masse andre greier enn grafikk, sånn som touchpad og hva søren, eneste grunnen PS3 kommer til å ha best grafikk er fordi Sony har fokusert mest på det enn de andre konsollene har, og har du ikke skjønt at jeg snakker om grafikken, og ikke konsollene generelt, med mindre for deg at, grafikk betyr at en konsoll er bedre. Og jeg kunne sikkert kjøpt en Revolution eller noe sånt jeg, men jeg vil bare ha en konsoll får å spille på, jeg vil ikke ha masse unødvendige dikkedarer i konsollen min, jeg bryr meg ikke om den forbedrede nettfunksjonen til Xbox 360, eller de revolusjonerende tingene til Revolution, jeg vil ha en spillekonsoll, får å spille spill på, spill som jeg liker, med litt bra grafikk en gang i blant, ikke mer.

Lenke til kommentar

Hvorfor irriterer jeg deg, fordi at jeg bare er glad for at PS for en jævla gangs skyld får bedre grafikk enn de andre konsollene, bært. Og ja, jeg er vldig fanboy, spesielt når jeg har Xbox, og jeg synes at Nintendo er gode konsoller de og. Er ikke akkurat at jeg sa at PS'ene hadde bedre grafikk enn de andre, for det har de ikke, og Nintendo har vært i midten hele tide, og du har vel ikke sett Commodore-konsollene. Og jeg sa jo at det er spillene som teller, selv om en gang i blant det er  deilig med litt bra grafikk, og jeg ærlig talt bryr meg ikke om PS ikke får best grafikk, er bare det at jeg er glad for at vi slipper å høre til pisset til Xbox-fanboyene, at Xbox hadde best grafikk, og det var urettferdig at Gamecube fikk så mange kule RE for seg selv, mens vi satt igjen med Gun Survivor, og Outbreak-spillene, som det ikke engang har gått an å spille online.

 

Mhm, påstander ja, så det er påstander at de konsollene hadde bedre grafikk i de rekkefølgene for hver generasjon, så du er uenig at Dreamcast hadde best grafikk når PS hadde dårligst, at Xbox har best mens PS2 har dårligst, eller at Saturn har bedre grafikk enn SNES og Amiga, er det påstander kanskje, det er jo fakta, det sier seg jo selv, det samme med håndholdtene.

 

Hvorfor skal folk miste respekt for meg, for at jeg for en gangs skyld har en konsoll med best grafikk, uten at jeg må punge ut med mer enn det som er vanlig(Xbox), og jeg kjøpte ikke engang Xbox på grunn av grafikken, og dårlig stemning, er ikke jeg som skaper dårlig stemning når det ikke er jeg som er negativ her, og spesielt ikke siden jeg for ennte gang sier at jeg er glad for at PS foe en gangs skyld har best grafikk.

 

Og, få det inn i hodet, jeg sa at Xbox 360 blir den dårligste konsollen grafikkmessig, ikke at den er den dårligste konsollen.

 

Og vel, "power", betyr ikke nødvendigvis grafikk, kan jo også stå for ytelse, siden Revolution kommer til å ha masse andre greier enn grafikk, sånn som touchpad og hva søren, eneste grunnen PS3 kommer til å ha best grafikk er fordi Sony har fokusert mest på det enn de andre konsollene har, og har du ikke skjønt at jeg snakker om grafikken, og ikke konsollene generelt, med mindre for deg at, grafikk betyr at en konsoll er bedre. Og jeg kunne sikkert kjøpt en Revolution eller noe sånt jeg, men jeg vil bare ha en konsoll får å spille på, jeg vil ikke ha masse unødvendige dikkedarer i konsollen min, jeg bryr meg ikke om den forbedrede nettfunksjonen til Xbox 360, eller de revolusjonerende tingene til Revolution, jeg vil ha en spillekonsoll, får å spille spill på, spill som jeg liker, med litt bra grafikk en gang i blant, ikke mer.

Dude... Du snakker bare tullball.

Hvordan skal den lille Revolution oppdriver bedre grafikk enn X360...

Du har INGEN, jeg gjentar ingen, bevis for at PS3 vil få bedre grafikk enn X360.

Greit nok at PS3 har bedre "ytelse", fint om man skal simulere fiskeslo....

Det jeg mente at det finnes nok av folk som deg som drar "fakta" ut fra løse luften og poster det her. SLUTT!

 

Edit: Lang quote.

Og....

Jeg kunne ikke brydd meg mindre hvem som får best grafikk. Har selv DC, xbox, PS2 og GC. Skal ha X360 og PS3. Får vente å se på Revolution.

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar
Mhm, påstander ja, så det er påstander at de konsollene hadde bedre grafikk i de rekkefølgene for hver generasjon, så du er uenig at Dreamcast hadde best grafikk når PS hadde dårligst, at Xbox har best mens PS2 har dårligst, eller at Saturn har bedre grafikk enn SNES og Amiga, er det påstander kanskje, det er jo fakta, det sier seg jo selv, det samme med håndholdtene.

Sa jeg noe om det?? Neh.

Jeg kommenterte nextgen linja di....

X360-revolution-PS3.

Jeg sier en ting... Bevis det! Eller hold kjeft og se om et år.

Lenke til kommentar

Har studert litt av de screen-shottene av DOA3/ninja gaiden og DOA4(xbox360). Er kanskje ikke så veldig stor foskjell her...MEN en ting er sikkert: De doa3 og ninja gaiden bildene er IKKE ingame, som faktisk DOA4 bildene skal være (sier de rundt om kring i allefall). Så da er det nok en ganske stor forskell alikevel, hvis xbox 460 viser like kraftig IN-game som xbox klarer å vise med pre-rendered filmer (eller hva det heter).

 

Men dammit boys, vi ser en bra framtid framfor oss... Og til de som er så brennsikre på at PS3 kommer til å bli så mye mye kraftigere enn xbox360, vent med å si det til det faktisk kommer bevis på det ok? Er som å si at "kjæresten som jeg skal få meg til sommern er mye bedre enn dama di, FATTER" ? dere ser poenget? yess. takk:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...