Gå til innhold

Dead or Alive 4 bilder?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo helt klart til Xbox 360. Å si at dette er dårlig, slik jeg tolker du mener er jo latterlig. Dette ser meget bra ut. Klart og fine detaljer. God oppløsning, dette er helt klart HDTV. Kjempegrafikk. Håper spillbarheten blir like god. :thumbup:

Endret av skille22
Lenke til kommentar
Dette er jo helt klart til Xbox 360. Å si at dette er dårlig, slik jeg tolker du mener er jo latterlig. Dette ser meget bra ut. Klart og fine detaljer. God oppløsning, dette er helt klart HDTV. Kjempegrafikk. Håper spillbarheten blir like god.  :thumbup:

Helt klart?

 

doa38b.jpg

doa32b.jpg

doa33b.jpg

doa3_screen004.jpg

doa3_screen010.jpg

 

Synes nå ikke dette ser 4 år og en generasjon hardware dårligere ut akkurat. Hvis dette er Xbox360 så tipper jeg spillet egentlig var lagd for Xbox men bragt over til 360 i siste liten.

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar
Dette er jo helt klart til Xbox 360. Å si at dette er dårlig, slik jeg tolker du mener er jo latterlig. Dette ser meget bra ut. Klart og fine detaljer. God oppløsning, dette er helt klart HDTV. Kjempegrafikk. Håper spillbarheten blir like god.  :thumbup:

Helt klart?

 

 

Synes nå ikke dette ser 4 år og en generasjon hardware dårligere ut akkurat. Hvis dette er Xbox360 så tipper jeg spillet egentlig var lagd for Xbox men bragt over til 360 i siste liten.

Du får tro hva du vil. Dette er DOA4 til Xbox 360. Hvis du ikke ser hvor mye bedre dette ser ut enn DOA3 er du blind.

Endret av skille22
Lenke til kommentar
Du får tro hva du vil. Dette er DOA4 til Xbox 360. Hvis du ikke ser hvor mye bedre dette ser ut enn DOA3 er du blind.

Jeg sier ikke at dette ikke er 360. Jeg sier at det er skuffende. Forskjellen er jo minimal grafikkmessig. Jaja, andre spill vil nok vise forskjellen bedre.

Lenke til kommentar
Du får tro hva du vil. Dette er DOA4 til Xbox 360. Hvis du ikke ser hvor mye bedre dette ser ut enn DOA3 er du blind.

Jeg sier ikke at dette ikke er 360. Jeg sier at det er skuffende. Forskjellen er jo minimal grafikkmessig. Jaja, andre spill vil nok vise forskjellen bedre.

Hvordan kan du si at det er skuffende? Da lurer jeg på hva du egentlig har ventet deg.. Det er klart vanskelig å bedømme slikt bare å se på noen bilder av et enkelt spill, men de er så klare og fine, mange detaljer og høy oppløsning. Disse bildene er utrolige spør du meg. Menmen, smaken er som baken. :yes:

 

Her er forresten en link til de spilla som kommer: http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/spillso...ticle388684.ece

 

Sikkert gammalt nytt, men men. :tease:

Endret av skille22
Lenke til kommentar

Off-topic: Kan vi prøve å ikke quote 5 bilder skille22?

 

On-topic: Såklart ser man store forskjell fra de 2 bilde-seriene, og ja, DoA4 ser grisebra ut. Men det er ikke SÅ stoor forskjell.

 

Ikke at jeg la noe til diskusjonene, men jeg er usikker...

 

EDIT: Ohh.. Men den linken så er jo saken klar. Så lenge vi stoler på tv2 såklart. DoA4 til Xbox 360 altså.

Endret av Aleksander
Lenke til kommentar
Off-topic: Kan vi prøve å ikke quote 5 bilder skille22?

 

On-topic: Såklart ser man store forskjell fra de 2 bilde-seriene, og ja, DoA4 ser grisebra ut. Men det er ikke SÅ stoor forskjell.

 

Ikke at jeg la noe til diskusjonene, men jeg er usikker...

Enig. Det var ikke meningen.

 

DO4 er vel ikke akkurat spillet for å vise det beste av det beste med Xbox 360, men jeg syns det ser grisebra ut uansett..

 

Ser fram til Halo3, Fable2 hvis det kommer, The Elder Scrolls: Oblivion, Gudfaren, Scarface osv osv..

:love:

Lenke til kommentar
For min del syntes jeg ikke de trenger å forbedre grafikken i det hele tatt, men heller satse på noe nytt anngående gameplay. Jeg syntes det blir kjedelig etterhvert

Tenker du generelt eller på slåsse-spill? Selv er drit lei disse spillene, Tekken 5 og Soul Calibur 2 tok knekken på den siste interessen jeg hadde for denne sjangeren, som kanskje var min favoritt for 5-6 år siden, da Soul Calibur herjet på Dreamcast.

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at dette ikke er 360. Jeg sier at det er skuffende. Forskjellen er jo minimal grafikkmessig. Jaja, andre spill vil nok vise forskjellen bedre.

Minimal? mmkay.. :ermm: Men en ting er forskjellen på stillbilder, en annen ting er forskjellen i "live action". Mtp animasjoner, fysikk, lys/skygge effekter, partikel effekter etc.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
For min del syntes jeg ikke de trenger å forbedre grafikken i det hele tatt, men heller satse på noe nytt anngående gameplay.  Jeg syntes det blir kjedelig etterhvert

Tenker du generelt eller på slåsse-spill? Selv er drit lei disse spillene, Tekken 5 og Soul Calibur 2 tok knekken på den siste interessen jeg hadde for denne sjangeren, som kanskje var min favoritt for 5-6 år siden, da Soul Calibur herjet på Dreamcast.

Nei, jeg tenker bare på DoA, de andre har andre problemer å fikse.

De fighting spilla som jeg virkelig liker må være Def Jam FFNY og Fight Night 2, det er kongespill det

Lenke til kommentar
Dette er jo helt klart til Xbox 360. Å si at dette er dårlig, slik jeg tolker du mener er jo latterlig. Dette ser meget bra ut. Klart og fine detaljer. God oppløsning, dette er helt klart HDTV. Kjempegrafikk. Håper spillbarheten blir like god. :thumbup:

Det er ikke uvanlig å vise stillbilder i høy oppløsning og med høy grad med AA selv om spilleti realiteten vil kjøre med adskillig lavere oppløsning og uten AA, men i dette tilfelle er bildene i 1024*576, noe som er under det som vil være på Xbox360, nemlig 1280x720.

Lenke til kommentar
Dette er jo helt klart til Xbox 360. Å si at dette er dårlig, slik jeg tolker du mener er jo latterlig. Dette ser meget bra ut. Klart og fine detaljer. God oppløsning, dette er helt klart HDTV. Kjempegrafikk. Håper spillbarheten blir like god.  :thumbup:

Det er ikke uvanlig å vise stillbilder i høy oppløsning og med høy grad med AA selv om spilleti realiteten vil kjøre med adskillig lavere oppløsning og uten AA, men i dette tilfelle er bildene i 1024*576, noe som er under det som vil være på Xbox360, nemlig 1280x720.

Alle spill støttes i 16:9, 720p and 1080i. 1080i er vel 1920x1080 oppløsning. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...