Gå til innhold

The Fourth Age: Total War

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så at det hadde kommet en ny post i denne tråden, og attpåtil av deg. Nå tenkte jeg med en gang "Wow, kanskje de endelig har kommet u t med en demo! :love: ".

Jeg begynte å lese den siste posten, der sto det "Vi har nå... (hjernen min: "Fått ut demo, fått ut demo, pliiiis fått u t demo!")... fått et nytt sub-forum..."

Bajse, ingen demo enda. :(

Endret av MeTa][iC
Skrevet
Bajse, ingen demo enda.

Nei, desverre ingen demo ennå... I følge han som holder på med scriptinga av demoen skal vi snart få den til playtesting (enten i dag eller i morgen, men han har tatt seg god tid, så jeg vet ikke hvor mye jeg stoler på det...), så forhåpentligvis vil det ikke ta så altfor lang tid før vi får den ut. Det er bare scriptinga og playtesting som ikke er gjort, alt annet har vært ferdig ganske lenge.

Så takk for at dere følger med og støtter oss, og jeg lover at ventinga kommer til å være verdt det!

Apoc

• 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

The Battle of the Crossings of Poros Demo

The Fourth Age: Total War Development Team are proud to present our first public release: The Battle of the Crossings of Poros (Demo v1.0). The demo is for R:TW 1.3 - if you do not have BI, you can download the 1.3 patch here. The release includes:

- Four factions: Dunland, Gondor, Harad and Rohan.

- Approximately six units for each faction.

- The historical battle, The Battle of the Crossings of Poros.

- All new frontend, user interface, loading screens (& quotes), music and unit audio (speeches & unit sounds) and more.

The demo can be downloaded here.

We'd really appreciate any input you can give so as to make our final product that much better. And for our sakes, read the readme and install instructions!

The Fourth Age Team

menuscreen0dh.th.jpghistoricalbattlescreen7lw.th.jpggondorloading6xb.th.jpg

haradloading7qh.th.jpgrohanloading4hi.th.jpgdunlandloading9xq.th.jpg

----------------------------------------------------

Yepp folkens, demoen er endelig ute!

Apoc

Skrevet (endret)

Da har jeg prøvd demoen, og jeg kan bare si en ting: konge :love:

God stemning og knall musikk. Vant til og med slaget. Skulle bare mangle, siden jeg spilte det på medium ( :blush: ), men jeg synes det var ganske vanskelig. Eneste jeg kanskje har litt å utsette på, er at mine allierte fra Rohan var temmelig passive. Men uansett, kjempebra :thumbup:

Laster til og med replayen fra slaget, om noen skulle ha interesse av å se den :p Edit: ehm...var vanskelig å laste opp

Edit2: Megaupload.com ja... Knock your self out

Endret av DurinVIII
Skrevet (endret)

Bra å høre at du likte det! AI-Rohan er litt treig ja, de ser vel an slaget for å se hvordan det går - feigingene ;) Du kan laste opp replayet på megaupload.com, for eksempel.

Apoc

Endret av -apocalypsis-
Skrevet

De der bildene var skikkelig fete! Virker som dere har jobba veldig mye med hvordan unitsene skal se ut ja! :thumbup:

Prøver å laste ned akkurat nå i øyeblikket.. Må vente 21 minutter, på hosten som har minst ventetid..

Men gleder meg virkerlig til å prøve.

Likte spessielt godt det bilde av bueskytterne øverst i midten der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...