Gå til innhold

Hva er verdens beste spill?


espinos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen forklare meg poenget med å sammenlikne Final Fantasy med CS?  :mad:

Når det er en tråd som handler om "verdens beste spill" så er det naturlig at man blir nødt til å sette spill av ulike sjangere opp mot hverandre, selv om det aldri vil gi noen god konklusjon.

Det går jo tross alt ikke ann å sette opp et online FPS mot et singelplayer RPG. For det første er jo spillene vidt forskjellige. For det andre appelerer det til helt forskjellig type mennesker.

 

Så konklusjonen må jo være at det ikke er vits i å krangle om hva som er best, hvis den ene misliker FPS og den andre RPG. Da kommer man jo tross alt ingen vei! Det er også derfor slike tråder blir litt meningsløse. Det er jo ikke rom for diskusjon. Hadde vært mer interessant med en "Hvilket FPS er best" tråd eller "Hva er det beste RPG-spillet?" tråd.

 

Bare en tanke...

 

PS: Hva er det som gjør drepinga i FF mer meningsfull enn den i CS?

Endret av Campari
Lenke til kommentar
PS: Hva er det som gjør drepinga i FF mer meningsfull enn den i CS?

At CS har BARE det. :roll:

Er forøvrig enig i det andre du sa. Det er umulig å kåre ETT "best game ever".

Pointet er jo å drepe terrorister. Ser ikke hvorfor det er mindre meningsfullt enn å løpe rundt i en fantasiverden å utføre turbaserte angrep på overnaturlige fiender.

Lenke til kommentar
FF vii eier Cs.

WORD!

det finnes faktisk ingen spill nå til dags som slår FF VII, alle timene man har brukt bak skjermen for å spille FF VII er uvurdelig, jeg klarte å runne HL2 på 4 dagerå, og jeg synes det er det beste spillet til PC, men så klart, det er en helt annen genrè.

 

FF VII PWNDS ALT!

Lenke til kommentar

Campari sier du at drepinga i ff vii er meningsløs? vet du engang noe om historien

i ff vii? Er jo faktisk en grunnd til at de dreper. Og greit man skal stoppe terrorister

i cs, bare det at man skal gjøre det om og om og om og om og om og om igjen,

og man gjør kunn EN ting, å defuse bomba. Oi det var krevende og meningsfullt.

For ett fatti dritt spill det er, må ha lite liv som bruker timesvis hver dag på

å fly rundt i merkeli nok en slags arena og drepe og defuse/plante. Hva er sannsynligheten for at terroristene og anti-terroristene samles og avtaler at

de skal fighte i en arena? Det spillet har null mening.

Lenke til kommentar
Campari sier du at drepinga i ff vii er meningsløs? vet du engang noe om historien

i ff vii? Er jo faktisk en grunnd til at de dreper. Og greit man skal stoppe terrorister

i cs, bare det at man skal gjøre det om og om og om og om og om og om igjen,

og man gjør kunn EN ting, å defuse bomba. Oi det var krevende og meningsfullt.

For ett fatti dritt spill det er, må ha lite liv som bruker timesvis hver dag på

å fly rundt i merkeli nok en slags arena og drepe og defuse/plante. Hva er sannsynligheten for at terroristene og anti-terroristene samles og avtaler at

de skal fighte i en arena? Det spillet har null mening.

Jeg tror ikke du har noe mer liv som spiller Final Fantasy like mye som et CS fan spiller Cs..

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke du har noe mer liv som spiller Final Fantasy like mye som et CS fan spiller Cs..

 

Eh, jeg tror ikke du har peiling på hva du snakker om. Sist jeg spillte ff vii var

for 2 år siden minst, det er ett kjempe bra spill med bra handling og alt som man

bruker en god del tid på å bli ferdi med. Så kan man altids plukke det opp igjen

etter en stund og prøve på nytt. Er ikke sånn som den gjennomsnittlige cs gamern

som sitter å dreper og klager hver dag.

Endret av Destructionz
Lenke til kommentar
Campari sier du at drepinga i ff vii er meningsløs?

 

Nei, jeg sier og har aldri sagt at den er meningsløs. Jeg sier bare at den ikke er mer meningsfull enn den i CS.

 

greit man skal stoppe terrorister

i cs, bare det at man skal gjøre det om og om og om og om og om og om igjen,

og man gjør kunn EN ting, å defuse bomba. Oi det var krevende og meningsfullt.

 

Vi diskuterer ikke hva som er krevende, men hva som er meningsfullt. Og selv om en ting er repeterende (husk at alt er relativt, selv synes jeg FF er veldig repeterende) betyr ikke det at det er mindre meningsfullt. Slik jeg ser det er det veldig nobelt å ta livet av en terrorist. Og det betyr sikkert veldig mye for en terrorist å sprenge noe opp i lufta også. Altså, meningsfullt for begge sider.

 

må ha lite liv som bruker timesvis hver dag på

 

Det der er rett og slett veldig frekt. Selv spiller jeg knapt CS lenge. Faktisk er jeg egentlig ikke så forferdelig CS fan heller, men av deg å rakke ned på folk som bruker mange timer på et spill er rett og slett idiotisk. Jeg, eller andre, kaller ikke folk som spiller mye FF for freaks eller nerder.

 

Hva er sannsynligheten for at terroristene og anti-terroristene samles og avtaler at

de skal fighte i en arena? Det spillet har null mening.

 

Hva er sansynligheten for at en rekke mennesker har overnaturlige evner? Hva er sansynligheten for at en person utfører et angrep, så fienden, så den første personen igjen, så fienden... (altså trubaserte angrep)? FF har null mening!

 

Skjønner? Det blir bare dumt å rakke ned på FF fordi det er et spill med massevis av urealistiske elementer. Og det er ærlig talt ikke det vi diskuterer her.

 

Konklusjon: FF er ikke mer meningsfullt enn CS og vice versa. Ikke slik jeg ser det ihvertfall...

Lenke til kommentar
Campari sier du at drepinga i ff vii er meningsløs?

 

Nei, jeg sier og har aldri sagt at den er meningsløs. Jeg sier bare at den ikke er mer meningsfull enn den i CS.

 

greit man skal stoppe terrorister

i cs, bare det at man skal gjøre det om og om og om og om og om og om igjen,

og man gjør kunn EN ting, å defuse bomba. Oi det var krevende og meningsfullt.

 

Vi diskuterer ikke hva som er krevende, men hva som er meningsfullt. Og selv om en ting er repeterende (husk at alt er relativt, selv synes jeg FF er veldig repeterende) betyr ikke det at det er mindre meningsfullt. Slik jeg ser det er det veldig nobelt å ta livet av en terrorist. Og det betyr sikkert veldig mye for en terrorist å sprenge noe opp i lufta også. Altså, meningsfullt for begge sider.

 

må ha lite liv som bruker timesvis hver dag på

 

Det der er rett og slett veldig frekt. Selv spiller jeg knapt CS lenge. Faktisk er jeg egentlig ikke så forferdelig CS fan heller, men av deg å rakke ned på folk som bruker mange timer på et spill er rett og slett idiotisk. Jeg, eller andre, kaller ikke folk som spiller mye FF for freaks eller nerder.

 

Hva er sannsynligheten for at terroristene og anti-terroristene samles og avtaler at

de skal fighte i en arena? Det spillet har null mening.

 

Hva er sansynligheten for at en rekke mennesker har overnaturlige evner? Hva er sansynligheten for at en person utfører et angrep, så fienden, så den første personen igjen, så fienden... (altså trubaserte angrep)? FF har null mening!

 

Skjønner? Det blir bare dumt å rakke ned på FF fordi det er et spill med massevis av urealistiske elementer. Og det er ærlig talt ikke det vi diskuterer her.

 

Konklusjon: FF er ikke mer meningsfullt enn CS og vice versa. Ikke slik jeg ser det ihvertfall...

You said it all!! Mye tullbal fra Destructionz sin side ;) Alle spill kan jo ikkje vere like logiske/realistiske/fantasifulle ++++ her i verden. Om man ikkje liker den og den typen spill så er det vel ikkje stort mer å gjøre enn å respektere de som faktisk liker det og spille de spillen en liker sjøl. Og det er MANGE som like FF spillene, og eg har full respekt for de :yes: Det er jo ingen hemlighet at FF spilla har vert rost opp i skyene, og det er den en grunn til :thumbup:

Lenke til kommentar

lol er jo bare idiotisk det dere sier, gidder ikke diskutere det engang.

Hvis du sier at ff ikke har mer mening enn cs så sier du at ff er meningsløst,

for det er cs. Og cs prøver liksom å holde seg til realistisk tid men klarer det ikke,

kan ikke si at ff er meningsløst når det faktisk ikke prøver å være realistisk,

siden det er ett fantasi spill. Var det frekt det jeg sa om folk som spiller cs?

Oi oi oi, SE hvor mye jeg bryr meg. Innse det, du tar FEIL.

Endret av Destructionz
Lenke til kommentar
lol er jo bare idiotisk det dere sier, gidder ikke diskutere det engang.

Hvis du sier at ff ikke har mer mening enn cs så sier du at ff er meningsløst,

for det er cs. Og cs prøver liksom å holde seg til realistisk tid men klarer det ikke,

kan ikke si at ff er meningsløst når det faktisk ikke prøver å være realistisk,

siden det er ett fantasi spill. Var det frekt det jeg sa om folk som spiller cs?

Oi oi oi, SE hvor mye jeg bryr meg. Innse det, du tar FEIL.

:dontgetit: WTF did you just say? :dontgetit:

 

Kan du omformulere deg litt? Ta deg bedre tid med setningsoppbygningen. Og slutt å bryt linjene, det er irriterende.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...