Gå til innhold

Ubeskrivelig herlig med egentjent mount!


Anbefalte innlegg

Dinget nettopp lvl 40 med min UD Priest :love: Og har stått på siden lvl 32 for å tjente cash....

 

Har også en Pala som jeg har mount med, men som alle vet, den er gratis...så følelsen av å tjente penger selv, gjør det bare ekstra digg...herregud så deilig! :love:

 

Brown Skeletal Warhorse :love: (Alle vet jo at det er den som er fetest...) :thumbup:

 

god natt! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer! Fikk for ikke lenge siden min Grey Kodo :D Jeg er jo tauren, så har ikke mye valg (passer jo fint, for jeg syns kodo er fetest uansett). På paladinen din betalte du betalte ingenting for mounten direkte, men er det ikke slik at du må gjøre quests for å få den, og de koster penger å fullføre? Eller?

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Pallyen må gjøre et quest for å få sin gratis ponny, men det questet er ikke så avansert... Du snakker med questgiver, han sier: "Snakk med meg igjen når du er klar", så snakker du med han igjen og da får du mount.

 

Jeg er ikke Pally, så jeg måtte grinde noe sinnsykt for å få råd til pusekatten min jeg også. Fikk den ikke før jeg var level 42. Men dæven så konge det var. :)

 

Men nå mangler jeg 700 av 800 gull for å få epic mount... :p

Lenke til kommentar

Start å spar så tidlig du kan ;)

Ikke gjør som meg, og plutselig komme på i level 38 at jeg skulle ha mount snart :!:

Det blir så utrolig kjedelig å grinde etter penger konstant i 3 leveler for å skrape sammen 100g..

 

Jeg så forresten en addon som lagde din egen "sparekonto" du kunne overføre penger til. De pengene dukker ikke opp sammen med resten av pengene, og du kan ikke bruke dem uten å overføre tilbake. Kommer ikke på hva den heter desverre..

Lenke til kommentar
Like greit å lage en ekstra liten alt character som du bruker som lager / bank...

..med andre ord en "mule"? Heh, har tenkt på det.. brukte mules i Diablo en del

 

Er level 24, har ghost wolf så gidder ikke spare til mount før epic

Gidder ikke spare bare, eller ikke kjøpe i det hele tatt?

 

Trur aldri du holder ut med gw fra 40-60...

Lenke til kommentar

Skulle starte i lvl 32 med å spare, men så brukte jeg 16g på våpen, 10g på enchanting og ytterlige sikkert 20g på poisons og tull og vas. Så i lvl 36 starta jeg fra bunnen av, fikk låne 35 g av en kompis, og nå har jeg i lvl 37/38 tatt SM. Det gjorde at jeg fikk råd til å kjøpe meg mount allerede nå (men må dog vente til lvl 40 med å kjøpe training :D) :cool:

 

 

Edit: Skrive-Mount, og fæle formuleringer :(

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar
Start å spar så tidlig du kan ;)

Ikke gjør som meg, og plutselig komme på i level 38 at jeg skulle ha mount snart :!:

Det blir så utrolig kjedelig å grinde etter penger konstant i 3 leveler for å skrape sammen 100g..

 

Jeg så forresten en addon som lagde din egen "sparekonto" du kunne overføre penger til. De pengene dukker ikke opp sammen med resten av pengene, og du kan ikke bruke dem uten å overføre tilbake. Kommer ikke på hva den heter desverre..

WORD! Jeg starta tidlig, er nå lvl 34 og har 53g... Skinning&Mining FTW :p

Tror jeg skal skifte til engineering etterhvert :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...