Gå til innhold

Ubeskrivelig herlig med egentjent mount!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg fant ut at det var greit å begynne å spare når jeg var lvl 39 eller noe slikt, etter uttalige SM runs og noen turer til Swamp of Sorrows for å hente Fadeleaf (de går til pen overpris på AH ;)) så slapp jeg vel med å låne 17g av en guildmate :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Jeg så forresten en addon som lagde din egen "sparekonto" du kunne overføre penger til. De pengene dukker ikke opp sammen med resten av pengene, og du kan ikke bruke dem uten å overføre tilbake. Kommer ikke på hva den heter desverre..

Deposit Box og kan lastes ned her

 

 

Beste sted å samle penger til level 40 mount er Badlands med å drepe Stone Elemental Rock. De dropper mye stein og mye annet snacks som du enten selger til vedors eller på AH. Har selv funnet blåe og grønne items som bringer inn mye gull på AH.

Lenke til kommentar
Jeg så forresten en addon som lagde din egen "sparekonto" du kunne overføre penger til. De pengene dukker ikke opp sammen med resten av pengene, og du kan ikke bruke dem uten å overføre tilbake. Kommer ikke på hva den heter desverre..

Deposit Box og kan lastes ned her

 

 

Beste sted å samle penger til level 40 mount er Badlands med å drepe Stone Elemental Rock. De dropper mye stein og mye annet snacks som du enten selger til vedors eller på AH. Har selv funnet blåe og grønne items som bringer inn mye gull på AH.

noen andre mirrorer?

Lenke til kommentar

Som level 60 grinder jeg enda SM. Mobs er passe lette å ta, og det dropper jo en del grønne items som selger fint på AH. Om de ikke selger, sender jeg dem til alten min, disenchanter dem.

Shards, dust og essences selges så på AH. Det fine med dem er at de ikke har noen vendor-pris, og dermed heller ikke noe gebyr på AH. :)

Lenke til kommentar

en ting som irriterer meg grønnjævlig når det kommer til å spare penger er at en ikke kan sette penger i banken. jeg har ihvertfall ikke fått tild dette. jeg er nå lvl39 og er 65k XP unna lvl40, og har 80g, trenger vell 10 til for å få råd til hest og ride timer.

 

Epz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...