Gå til innhold

Hardstyle - anbefaling og diskusjon


sluffy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gjelder å komme blandt de første i køen, det pleier jeg å gjøre slik at jeg får med meg alt (forutenom sistgang, da kom jeg ikke inn i det heletatt, lol).

Men i mine øyne er eventene dems veldig greie, dog, var det første jeg var på i stavanger det feteste om man ser på den musikalske siden.

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Jeg må si jeg blir rett og slett kvalm av åssen dagens hardstyle er blitt. Alle sier liksom "omg hhz in my <3" eller "DBSTF<333 TOKTOKTOK<333", greit nok, de kan såklart ha en egen favorittartist, men når dem står å sier at hardstyle er livet demmes og de bare har hørt "Showtek - Fuck the System", og mener early er "noobish" og "Dårlig", da blir jeg kvalm. Ingenting er verre for meg, enn at andre tror dem er bedrevitere på noe dem ikke har erfaring i. Jeg skal såklart ikke si at jeg kan alt innen hardstyle, jeg startet ikke å høre fra begynnelsen, men det finnes grenser. Jeg spurte en person; "Øy, har du hørt om "Walt" eller "Warmduscher"?" Personen sa nei, og jeg sendte en link fra youtube til sangen. Vet dere hva jeg fikk som respons?!

 

"Det der sugde så kraftig, det er jo ikke hardstyle en gang! Headhunterz eier de der så lett <3"

 

Da kom det en tåre i øynene her iallefall. Jeg synes at GHF var litt overdrevet med det nustyle-hatet demmes, men når jeg hører åssen folk ser på sjangeren idag, og hva som blir sluppet ut, så forstår jeg det virkelig.

 

Og når det kommer til events, så er det av og til en event 10 minutter unna herifra, de har hatt Wildstylez, NC, "Hardyboy" osv, men jeg vil ikke dit engang. For da vet jeg at jeg kommer til å møte på de jeg frykter mest innen scenen.

 

kommer med mer senere, må stikke. brb.

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar

kimmag: Jeg kan jo selvsagt forstå at det provoserer om dem mener det ikke er hardstyle, men at dem mener det er "noobish" og "Dårlig" er jo bare subjetivt, og er jo ikke egentlig noe mer galt i å mene det en å mene at nustylen er dårlig.

 

Ellers, sjekket ut Warmduscher på youtube og det var faktisk veldig bra, men når jeg så igjennom fildelingsnettverkene fant jeg ikke mye av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...