Gå til innhold

Skjekk dette. "WOW" første Artifact/legendary weap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det der kult i forhold til andre ting i spillet?

80 dps.. inni *******...sinnsykt.

Det våpnet er laget av diverse ting ragnaros dropper. Så screenshots fra en guild som hadde drept han, og fikk blant annet denne. Som settes sammen til den der med noe greier.

syke greier.

Skrevet

Jeg syns jeg leste et sted at den artifacten/legendary som ble funnet, hadde blitt lagt til feil.

At de egentlig ikke hadde lagt til sånne items i spillet ennå

Skrevet

For å lage saken må du føst lage en Epic Mace som krever blant annet 50 Arcanite Bars or 8 Sulforon Ingot. Hørte noen som nevnte at tradeitemene som kreves for å lage den hammeren er verdt ca 6000g på AH totalt. Deretter må du kverke Ragnaros og håpe på at han dropper noe som heter Eye of Sulfaras.

Og den hammeren er virkelig så syk at den er verdt det ja. Beste våpenet hittil kjent i spillet ;)

Skrevet

Bonereaver's Edge kan jo på en måte være bedre enn denne. Du kan ikke være avhengig av procs for å gjøre skade, og i ren skade er Bonereaver's Edge bedre. Den dropper også av Ragnaros :]

Skrevet (endret)

Så syk ut denne, men så en fyr på alakazam som rangerte Bonereaver eller noe høyere enn dette våpnet og må si at jeg også fikk en følelse at blizzard egentlig kunne gjort et våpen som dette litt/enda bedre...

Endret av ToxicMan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...