Gå til innhold

"#%¤#¤% Databutikken.com ødela lanet mitt :((


Anbefalte innlegg

Argh.. det har skjedd... to timer før en skal på lan ... vært på posten og hentet pakker me pc utstyr for over 6k .. så kommer en hjem , glad som en unge på julaften .. flerrer opp teipen, begynner å grave litt i ei eske med sån isopor ting.. .. og finner et produkt.. aldri før har jeg hata AMD så mye som akkurat da det kommer fram en ekkel Athlon XP logo i isoporen .. der det skulle vært en Intel P4 logo .. og en Boxed Northwood 1800 , istedetfor presterer de å sende meg et EPoX EP-4G4A+ hovedkort (som jeg sku ha , til p4) og en BOXED Amd Athlon XP1800+ .. *hatehate*

 

Det er maks frusterende.. hele lanet går til helvete.. + sikkert 2 uker minst som de bruker på retur i denne tiden .. har jeg noen slags rettigheter ? kan jeg gå og kjøpe en northwood 1800 i byen og kreve at dator dekker regninga ? Kan jeg kreve ny cpu raskt som f*** eller ?

 

#%#¤%#¤%¤% *slipe øksa* .. det er så MAX irriterende at noe slikt skal skje, første ganga jeg får feil i en pakke og så akkurat NÅ.. ja det er vel den dagen.. *sukke.. back to athlon 550 med geforce4 ja*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dessident : Håper du får en p100 :razz: hehe .. neida

 

kjipass.. sitter på lan med tbird 850 , abit kt7-a og 384 sdram .. + geforce 4 kortet :/ #"%#%#"%#% ***** abit kort suger så innherdig , allerede hatt 1 lockup :grin: blah.. siste via driver, siste detonator , winxp o.s.v.. det skal ut fort som **** ..

 

Håper jeg får en 2 ghz av databutikken.com .. fortjener det. ødelegger lanet mitt slikt :smile:

Lenke til kommentar

Rettigheter??! Du har da ikke gjort noe galt. Selvsagt har du krav på riktig vare uten merkostnader.

 

Dette skulle vel ikke by på noen større problemer.

 

Send dem en mail, forklar saken.

Spør om de kommer til å tilbakebetale portoen du legger ut ved retur (dvs dette skal de gjøre, så bare påse at du får bekreftelse på dette, som du legger ved pakka).

 

Poengter at de har gjort feilen.

 

For all del, vær høflig!

 

Når dette er i orden, sender du CPUen (med evt returnummer for raskere behandling!)

 

 

Lykke til! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-13 13:01, mbst skrev:

Rettigheter??! Du har da ikke gjort noe galt. Selvsagt har du krav på riktig vare uten merkostnader.



 

Om du leser det som ble skrevet så skjønner du sikkert hva som ble ment med rettigheter.

 

Quote:


CdBuRnR skrev:


har jeg noen slags rettigheter ? kan jeg gå og kjøpe en northwood 1800 i byen og kreve at dator dekker regninga ?


 

og svaret (som er helt korrekt) lød:

 

Quote:


inz@ne skrev:


Nei, du kan ikke kreve at databutikken skal dekke regningen hvis du kjøper en ny cpu i butikken, men du kan alltid benytte deg av angreretten, og sende tilbake den du har fått.


 

Grunnen til at inz@ne nevnte angreretten er at når du står der og har fått feil vare så vil det nødvendigvis ta litt tid før du får tilsendt den riktige. Et alternativ du da har er å benytte angreretten og så løpe til byen å kjøpe der istede. Du taper litt penger, men så får du riktig varer fortere :smile:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg fikk Mitt splitter nye Epox-EP 4g4a+ i posten på fredag og hadde ikke mulighet til å teste vidundret før igår kveld..

Men hva tror dere skjedde de $£@€€]{£$@{€!!!!! kortet fungerer €$$£€€{[{[]€{$@54/&(/=)!!!!!! ikke!!!!

Dette er også da kjøpt hos vår kjære DATABUTIKKEN.....

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-21 20:15, Hooligan skrev:

Jeg fikk Mitt splitter nye Epox-EP 4g4a+ i posten på fredag og hadde ikke mulighet til å teste vidundret før igår kveld..

Men hva tror dere skjedde de $£@€€]{£$@{€!!!!! kortet fungerer €$$£€€{[{[]€{$@54/&(/=)!!!!!! ikke!!!!

Dette er også da kjøpt hos vår kjære DATABUTIKKEN.....


 

så du vil at Databutikken skal pakke opp kortet og teste det før de sender deg det?

Lenke til kommentar

Hva med å prøve pcutsyr.no i stedet?

Har bestilt 3 pakker på tilsammen nærmere 15.000 derfra i løpet av de siste 3 ukene. Har kommet kjapt i posten til meget gode priser uten noe krøll!!

Har ingen erfaring med support m.m men jeg er meget fornøyd så langt...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-13 10:44, Anders Leipsland skrev:

når skal folk skjønne at de ikke må bestille ny HW rett før et LAN hvis det er så viktig?


kan ikke si at jeg føler så veldig mye med deg selv om det selvsagt er kjipt å få gal pakke


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-07-13 10:44 ]</font>


..Grumpy!!!

 

Syns ikke han skal kritiseres for å kjøpe nytt utstyr før han skal på lan!

Mange gjør jo nettopp dette. Skal jeg på lan vil jeg ha best mulig maskin, og kjøper gjerne en etterlengtet cpu eller skjermkort for å vise "gutta" eller for å være sikker på at det ikke skal stå på mangel av hw-kreftene.... :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-21 20:51, LarsC skrev:

Kjellis, du fikk ikke med deg poenget.


..å jo da!

 

Skjønner at det kan virke litt dumt å kjøpe / innstallere ny hw rett før en skal ut på lan! Er jo mer "stabilt" å bruke hw som er "innkjørt" med drivere o.l. som en vet fungerer 100%.

..men jeg og sikkert flere andre har f.eks kjøpt et nytt skjermkort rett før en skal spille på et lan (og da er mulighetene for problemer der, drivere m.m)!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-21 21:14, Dannan skrev:

Eller som noen også gjør, kjøper datamaskina, kommer til lanet med den i deler og skal ha crewet til å sette den sammen for deg...


Noe som samme person senere på lanet erfarte var at det var lurt å kjøpe deler som samsvarer med hverandre.


LOL - hahahaha!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-21 20:38, Kjellis skrev:


Syns ikke han skal kritiseres for å kjøpe nytt utstyr før han skal på lan!

Mange gjør jo nettopp dette. Skal jeg på lan vil jeg ha best mulig maskin, og kjøper gjerne en etterlengtet cpu eller skjermkort for å vise "gutta" eller for å være sikker på at det ikke skal stå på mangel av hw-kreftene.... :smile:



 

Men det kan jo være en idé å bestille *litt* før, ikke sånn at du får utstyret 2 timer før LANet begynner.

 

Du bør være klar over at feil *kan* skje. Derfor kjøper du enten kjøpe god tid i forveien eller kjøpe hos en lokal sjappe.

 

å "sutre" over at butikken ødela LANet fordi du bestilte for sent blir bare dumt

Lenke til kommentar

Hehe.. noen inlegg her ja :smile:

 

<-- sitter enda med t-bird 850 og abit kt7-a , gjenomsnittlig klikk rate en 5-6 ganger om dagen .. er jo ikke så galt te å være abit kt7a det .. men men nok om den saken.

 

Kontakta datorbutiken via mail, forklarte min situasjon og frustasjon .. o.s.v :smile:) .. fikk hyggelig svar tilbake av en dame med navn Sandra , som ordnet meget greit opp , va og snakk om noe kompensasjon såvidt jeg fikk med meg.. så håper jeg får en nw 2 ghz lissom som plaster på såret :smile:

 

Fikk og sån adressekort i posten som jeg kunne klistre på pakka , og sende tebake gratis.. det var og meget positivt, så sendte athlon xp 1800+n på torsdag.. så får vi se hva som dukker opp .. men er spent hva jeg får :smile:

 

Grunnen til at jeg henta det ut fredagen før jeg sku på lan,va vel som for mange andre.. fikk ikke penger før akkurat da,måte vente på posten for å få penger for noe hardware jeg sendte i oppkrav o.s.v .. så klaffa ikke med penger før akkurat den fredagen, så seff er frustasjonen stor .. men men .. dritt skjer .. men va iaffal veldig bra vennligstilt instilling fra datorbutiken , og det er positivt :smile:

 

Burner out ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...