Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Får ikke sove!

Opp kl.06.30 i mårra og!

Og selvsagt, så skakkjører livet seg og...

EDIT: Jeg syter visst mye jeg...

Endret av ketchez
Skrevet

Ferdig med 10. klasse, det vil si at jeg mister kontakten med mange. Kanskje jeg skal prøve å gjøre et move på jenta jeg alltid har likt? Om hun ikke er interessert er det greit, vi begynner på forskjellige skoler.

:)

Skrevet
Ferdig med 10. klasse, det vil si at jeg mister kontakten med mange. Kanskje jeg skal prøve å gjøre et move på jenta jeg alltid har likt? Om hun ikke er interessert er det greit, vi begynner på forskjellige skoler.

Do it! Hvis du ikke prøver vil du garantert angre ;)

Skrevet

Du har ikke noe å tape på det i allefall, Bandidos Pelle. Bedre at du har prøvd og det går galt/bra enn at du aldri prøver og aldri får vite hvordan det hadde gått. Get it?

Skrevet
*Late som det er en deilig dame i senga som motivasjon.*

Til hva da? Skal du runke nå? :wee:

Nei, skal på jobb om 5 timer. Vanskligt det og gå bort til den senga og legge seg :(

*Trykke på av knappen*

Skrevet

På tide ja :thumbup:

Lykke til, hvis du prøver deg... ;)

Skrevet

kk. Ikke for å skryte, men jeg fikk 6 på spansktentamen og 6 som standpunkt. Blir spansk MYE verre utover i VK1 og VK2? Vil jeg komme til å få problemer lissom? Hørtes nemlig ut som om det var litt vanskelig.

Skrevet

Som en kompis som alltif får seg noe pleier å si..... MAN TAPER IKKE EN DRITT PÅ Å PRØVE!

Skrevet

Ja, kk, men regner med det blir et helvete. Er ikke noe geni på skolen, er bare at læreren er veldsig god til å lære bort + at jeg liker språket. Håper vi får a til neste år :)

Hm, orker ikke legge meg enda.

Skrevet

Derfor jeg tok et aldri så lite ;) på slutten :) Fattet hva du mente. Damn, skal til hytta i morra, drar tidlig. Burde vel i allefall prøve å få meg litt søvn...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...