Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Litt lol:

For 1,5år siden eller no, så tok jeg et bilde av brystene til en i klassen. Bare for tull. Hun pressa de sammen osv. Så var jeg litt slem og sa jeg hadde sletta det, men det hadde jeg selvsagt ikke. Ga det til en kamerat og ba han ikke sende det videre. Det gjorde han selvsagt. Og nå har bla. hele Grefsen vgs det bildet... Litt artig. Hun dama har sett det hos andre folk og greier. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt lol:

For 1,5år siden eller no, så tok jeg et bilde av brystene til en i klassen. Bare for tull. Hun pressa de sammen osv. Så var jeg litt slem og sa jeg hadde sletta det, men det hadde jeg selvsagt ikke. Ga det til en kamerat og ba han ikke sende det videre. Det gjorde han selvsagt. Og nå har bla. hele Grefsen vgs det bildet... Litt artig. Hun dama har sett det hos andre folk og greier. :!:

Du glemte vedlegg.

Lenke til kommentar
kk, da laller jeg. Skal på hytta i helga, kommer til å svane dere. Noen som vil gi meg en avskjedskos? Er det muligheter for det? Hadde vært fint :)

*kose.mose.kosemoseoverdose* :D

 

Edit: Kose litt mer. Skal kose litt for ketchez også ;)

Endret av BaX
Lenke til kommentar
Litt lol:

For 1,5år siden eller no, så tok jeg et bilde av brystene til en i klassen. Bare for tull. Hun pressa de sammen osv. Så var jeg litt slem og sa jeg hadde sletta det, men det hadde jeg selvsagt ikke. Ga det til en kamerat og ba han ikke sende det videre. Det gjorde han selvsagt. Og nå har bla. hele Grefsen vgs det bildet... Litt artig. Hun dama har sett det hos andre folk og greier. :!:

Tar hun det med et smil eller? Hvis ikke, lås dørene og lukk alle vinduene dine i kveld. Et balltre under senga er også lurt, bare for å være sikker. :)

Lenke til kommentar
Litt lol:

For 1,5år siden eller no, så tok jeg et bilde av brystene til en i klassen. Bare for tull. Hun pressa de sammen osv. Så var jeg litt slem og sa jeg hadde sletta det, men det hadde jeg selvsagt ikke. Ga det til en kamerat og ba han ikke sende det videre. Det gjorde han selvsagt. Og nå har bla. hele Grefsen vgs det bildet... Litt artig. Hun dama har sett det hos andre folk og greier. :!:

Tar hun det med et smil eller? Hvis ikke, lås dørene og lukk alle vinduene dine i kveld. Et balltre under senga er også lurt, bare for å være sikker. :)

Har alltid balltreet mitt med meg i senga jeg. Det henger liksom fast... :hmm:

 

 

 

 

 

 

 

:D

Lenke til kommentar

Lesekvelden er igang! :D

 

 

Spørsmål:

Søster og meg - Incest? Jeg(16) og søsteren(17/18) min har et kjempe fint forhold, vi kan gjøre alt sammen, vi ligger også i samme seng av og til, har sovet over hos hverandre til og fra siden vi var små. Her om dagen sov søstra mi over. Jeg våknet plutselig av at jeg "kom", da jeg åpnet øynene så jeg søsteren min mellom bena mine.... Jeg sa ikke noe, bare lot som om jeg sov... Hva skal jeg gjøre, bør jeg jeg snakke med hu, hva skal jeg si? Er dette incest?

Hilsen meg16

Svar:

Hei.

 

Kort fortalt er incest seksuell omgang mellom nære familiemedlemmer i nedadstigende eller horisontal linje. Din søster og deg er nære familiemedlemmer i horisontal linje.

 

Grunnen til at dette ikke er lov er at sex mellom familiemedlemmer vil være skadelig for den naturlige omgang som familiemedlemmer skal ha til hverandre.

Når en deler sex vil forholdet få en helt annen karakter enn det som er sunt og normalt for familiemedlemmer. En blander kortene.

 

Jeg vil anbefale deg å si tydelig i fra til din søster at dette ikke er sunt. Og siden dere er blitt så voksne er det nok best at dere ikke sover i samme seng lengere.

Ut fra det du beskriver gikk din søster over streken, da hun ikke spurte deg før hun utførte slike intime handlinger.

 

Vennlig hilsen helsesøster.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg er ei jente på 16 år som har et "lite" problem. Jeg har hatt kjæreste ganske lenge nå, men hver gang vi koser, så greier ikke jeg å bli kåt. Uansett hva vi gjør så skjer d liksom ikke noe. Dette er utrolig frustrerende som du sikkert skjønner. Jeg lurer så veldig på hvorfor jeg ikke blir kåt, siden jeg og kjæresten min har d så fint sammen og jeg er jo tiltrukket av han og syns han er pen. D er ikke d at vi ikke er trygg på hverandre, fordi vi har vært sammen i snart 3 år nå. Hva skal jeg gjøre?

Hilsen M

 

Svar:

Kjære M!

Jeg skjønner godt at du opplever det frustrerende at du ikke tenner på kjæresten din. Du sier at dere har det fint sammen og er trygge på hverandre. Det er flott. Da kan dere sikkert også snakke sammen om hva han kan gjøre som kan gjøre deg kåt? Har du for eksempel forsøkt å fingre/onanere deg selv og da opplevd at du blir kåt? Dette kan du forsøke, og så fortelle han hva det er som da tenner deg. Det går ganske sikkert mye på å være litt kreativ og utforskende for dere begge to. Det kan også være at du trenger lang tid på å bli kåt og at han slutter før du har kommet så langt at du blir kåt?

Vennlig hilsen helsesøster

 

:D

Lenke til kommentar

Spørsmål:

Hey Klara! Lurer bare på 2 ting jeg...:

1. Fins det en dokke som man kan øve-kline/kysse med? Kan man få kjøpt en sånn?

 

2. Hvorfor tenker gutter hele tiden på sex, mens jenter nesten aldri tenker på det?

 

Kjempe rå side! Håper på svar... Klem fra jente 13

Svar:

Kjære jente 13 år!

 

1. Jeg vet ikke om det finnes noen dukke som du kan trene kyssing og klining med, men det er mulig, uten at jeg vet om det.

 

2. I den alderen du er, er det kanskje oftere at gutter tenker på sex enn jenter, men jeg har inntrykk av at også mange jenter tenker mye på sex og snakker om det. Dette er veldig individuelt alt etter hvor moden man er.

 

 

 

Noen her som vil være frivillig dokke?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...