Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Diskuterte med en annen der som ikke drakk at vi fortsatt kunne komposisjonsprinsipp (vanskelig å skrive nå) for foto.

Gyldne snitt, linjeføring, kontrast! Hah! I own.

5891837[/snapback]

..Jeg kan også det gyldne snitt fortsatt, og jeg drikker dårlig HB silt igjennom kaffefilter..

Den ordentlige manndomsprøven er; Greier du å barbere pungen i nåværende tilstand uten å kutte deg?

:wee:

Edit: Det gjelder forøvrig deg også, Anette_! :p

Endret av Paull
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den ordentlige manndomsprøven er; Greier du å barbere pungen i nåværende tilstand uten å kutte deg?

:wee:

5891847[/snapback]

Sikkert. Men jeg trenger ikke, for jeg gjorde dettidligiger idag. :p

Skrevet
jævli med purk her for tida.

igår ble en kamerat av meg tatt for fyllekjøring med moped med folk bakpå. mista lappen og sikkert noen tusen i bot. han skal i avhør te uka, da får han svar på hvor mye alkohol han hadde i blodet. er det over 0,5 promille blir han bura

i dag ble en annen klamerat av meg tatt for kjøring med 4-hjuling. sikkert noen tusen i bot det og

Så idag skal jeg gå hjem :mrgreen:

jeg tror jeg er so4-avhengig. sitter på fest og skriver på forum :hmm:

jeg må innrømme en ting. første gang jeg hørte om so3 trodde jeg det var snakk om svoveltrioksid :hmm:

5891745[/snapback]

Paull: Du er han nice looking gitaristen ikkesant? :) Men her i dette istatte ser du ordet purk. :)

freddy: ALways, hon<3 Vi er råe på rosa index ;)

Skrevet (endret)
Du er han nice looking gitaristen ikkesant? :)

5891856[/snapback]

Nåvel, hadde det vært tilfelle, ville jeg sittet og sosialiert på SO4 en lørdagskveld klokken kvart over fem om morgenen? :p

NAtta.

5891861[/snapback]

Pingle. Natta :love:

Endret av Paull
Skrevet (endret)

Okei.. Jeg vet jeg posta forrige innlegget.. MEN! Jeg hadde en så "god" idè at jeg følte det fortjente ett eget innlegg:

Hva om forumet hadde sitt eget "realityshow"!?

Som vi alle vet, i realityserier, så har man jo folk som i utgangspunktet aldri ville omgås i det vanlige liv, men som blir "tvingt" til å omgås hverandre under visse omstendigheter.

Hva om om "noen/en komitè/avstemning/noe i den duren" her på forumet kunne ha bestemt om hvem som skulle prøvd å komme best mulig overens etter en viss tidsperiode?

OK, det høres kanskje veldig ut som en "Beauty & the geek"-parodi, men(!) dersom man satt sammen par på forhånd, og kriteriene for å "komme overens" var hvordan de oppførte seg på forumet (svarte på poster, måter man svarte på innlegg, tonen man holdt i innlegg, etc.) ?! Så; avstemningen for resten av forumet ville vært "hvem er mest harmonisk av 'parene'?".

Dette er _jævlig_ dårlig forklart - det er jeg fullt klar over (se nederst i innlegget), men samtidig; hadde dette vært en realitet; X antall par, de skulle tråle igjennom forumet hver dag og prøve å gjort mest ut av seg per dag (eller noe sånt!?), så kunne andre forummedlemmer "gitt karakterer" på hvert enkelt "lags/par's" innsats/opptreden/whatever?

Hva tror dere? :dribble:

Det som er litt interessant med en slik tanke er jo at forumet "setter reglene", og også deltakerene, og dermed setter grensene, og at alle har mulighet til å påvirke rammene den eventuelle "konkurransen" foregår i. Selv om man ikke er "med i" gruppa som skal konkurrere..

(Til mitt forsvar skal det sies at jeg er full... _Veldig_ full... Og alt mulig annet kjipt man kan komme på.) (Og jeg vet at genitivsapostrof ikke er tillatt på norsk.)

Edit: Er ikke greit å være bedugget. :(

Endret av Paull
Skrevet

Om du forklarer litt bedre når du er edru, tror jeg det kan bli en flott ide ;)

Men jeg skjønner hva som er grunnideen, forsåvidt.

Skrevet

At eg gidder å stå opp tidlig i ferien for å sykle og å være med en eg absolutt ikke har lyst til å bruke tid med :ermm:

*prøve å skrape sammen en mer positiv innstilling til dagen*

God morgen til alle foresten :)

Gjest Yoshi
Skrevet
God morgen :)

flere som har våknet til snøvær ?

(mao, bor på østlandet kanskje :p eller snør det andre steder også? )

5892231[/snapback]

*stå opp og strekke seg*

Hva? Snøvær? Østlandet? *løpe og sjekke* Nei, ikke noe her i Oslo. :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...