Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut at mitt eneste håp om og kunne stå opp klokken 6 på mandag er og døgne i natt og legge seg litt tidligt i morgen :)

*vurdere og se rambofilmene*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, da konkluderer jeg med at Rockstar North har bæsja stort på leggen ved å slippe GTA: San Andreas slik det er nå. Omtrent alle har problemer med spillet til PC.

Skrevet
Jaja, da konkluderer jeg med at Rockstar North har bæsja stort på leggen ved å slippe GTA: San Andreas slik det er nå. Omtrent alle har problemer med spillet til PC.

Og det er synd, for det er virkelig årets spill (selv uten lyd i cut scenes).

Skrevet

Enige med dere som snakker om GTA, jævli trist at de ikke har gått litt mere gjennom det for å skjekke etter bugs osv..

Har også store lydproblemer.

Uansett, jeg vant banaphone veddemålet! =)

Skrevet

Jeg har ikke hatt NOEN problemer med spillet enda. :ermm:

Skrevet

Det går ann og holde en M60 med en hand og treffe perfekt, bare spør Rambo. Han gjør det i First Blood, og da må det være sant :p

Skrevet

Morn alle sammen.

Nå er jeg hjemme fra VG Lista Topp 20 + fest. Tror det er den konserten jeg har fått med meg minst av noen sinne. Bare loka rundt alle andre steder enn der man hørte musikken.

For sent å legge seg nå. *døgne*

Skrevet
Rambo liker best og gå toppløs.

Må han ikke lokte ganske komposthaug så svett som han alltid er?

:)

Der har vi enda et bevis på hvor morsomme folk faktisk blir etter å ha døgna :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...