Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det var da voldsomt så dere skulle rapportere kjedelige nedlastingsstatistikker?

5790154[/snapback]

81% ferdig.

:p

Ja, da må dere lage en kanal på EFnet.

EDIT: NP: Cultural Vibe - Ma Foom Bey 03:58 Ayeeee!

Endret av Bundy
Skrevet (endret)

I dag var jeg på Kongsberg og rente på rumpeakebrett var faktisk utrolig artig, mer om det kommer i et blogginnlegg som kommer i løpet av uken. Skal begynne å blogge en del nå. Dere har kanskje sett mitt nyeste blogginnlegg? kom gjerne med negative og positive tilbakemeldinger på det i bloggen min :) .

Men hvordan går det folket her da? Tenkte jeg skulle kikke innom litt her nå, har liksom ikke noe å finne på (bortsett fra å irritere meg over at jeg syns forumstyret overser meg litt da)

Ble forresten ganske still her nå når dere slutta å snakke om nedlastningshastighetene.

Vært på håndballkamp i dag. Yay.

5790204[/snapback]

Hvem, hva, hvor, hvorfor? Endret av The Strategy-player
Skrevet
Men hvordan går det folket her da? Tenkte jeg skulle kikke innom litt her nå, har liksom ikke noe å finne på (bortsett fra å irritere meg over at jeg syns forumstyret overser meg  litt da)

5790257[/snapback]

Er rart med det. :hm:

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

cannibal sine riff er bare så geniale at jeg blir redd. *kose med dead human collection*

hva gjør folket som ikke spiller det der bilspillet?

Skrevet
Men hvordan går det folket her da? Tenkte jeg skulle kikke innom litt her nå, har liksom ikke noe å finne på (bortsett fra å irritere meg over at jeg syns forumstyret overser meg  litt da)

5790257[/snapback]

Er rart med det. :hm:

5790267[/snapback]

Hehe, du venter vel bare på at du skal bli administrator du? :p

Det jeg klager på er at jeg syns de overser forslaga mine og ikke gir skikkelige svar til folk.

Skrevet
Ble forresten ganske still her nå når dere slutta å snakke om nedlastningshastighetene.

5790257[/snapback]

The masses were silenced :cool:

Skrevet

5790257[/snapback]

The masses were silenced :cool:

5790288[/snapback]

Oh yeah! We are the cool ones!

@fredrikrb: Admin var kanskje å ta litt i, men moderator er det jo en mulighet for at du kan bli :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...