Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han driver vel å ser på mature housewifes 5.

5766023[/snapback]

 

men kan man se hvilke filmer personen ser på via msn da? :huh: og isåfall er det vel en jalla ekstrafunksjon man kan skru av?

5766033[/snapback]

Trur det er absolutt alt WMP spiller av vises i MSN. Det er den funksjonen som er så kjekk i det ene øyeblikket og en forbannelse i det andre, spesielt for oss gutter. :)

Lenke til kommentar
Trur det er absolutt alt WMP spiller av vises i MSN. Det er den funksjonen som er så kjekk i det ene øyeblikket og en forbannelse i det andre, spesielt for oss gutter. :)

5766041[/snapback]

 

hm.. har aldri sett annet enn sangtitler hos andre på msn. men hvem vet.. synes uansett det er en utrolig tåpelig funksjon. er den virkelig verdt strevet?

Lenke til kommentar
Han driver vel å ser på mature housewifes 5.

5766023[/snapback]

 

men kan man se hvilke filmer personen ser på via msn da? :huh: og isåfall er det vel en jalla ekstrafunksjon man kan skru av?

5766033[/snapback]

Trur det er absolutt alt WMP spiller av vises i MSN. Det er den funksjonen som er så kjekk i det ene øyeblikket og en forbannelse i det andre, spesielt for oss gutter. :)

5766041[/snapback]

Den viser vel ikke filme-tittelen.

 

 

Gidder ikke sitte her mer. Stikker!

Lenke til kommentar
Svarte, jeg må evt. laste ned en annen spiller for filmer. Ikke ofte jeg husker på å skru av MSN'en når jeg ser blåfilm. :mrgreen:

5765973[/snapback]

 

hm... hæ?

5766011[/snapback]

MSN Messenger har en funksjon som bruker Windows Media Player, altså; spiller du av en sang i WMP så vises den i MSN.

Spiller jeg av en blåfilm så vises den i MSN. :fun:

5766027[/snapback]

Ikke min, jeg må bruke winamp om det skal gå.

Lenke til kommentar
clipboard014ld.jpg

 

:cool:

5766097[/snapback]

Sende? :innocent?

 

:wee: Anette_ postet nettopp i RPP. *Går og sjekke*

5766073[/snapback]

 

Wæææ. *en smule satt ut*

 

Men jaja, for all del. Løp og sjekk, er bare et stripete bilde. :p

5766101[/snapback]

He he. du og Linn Christin, samt hun som begynner på M (Dårlig til å huske navn i forbifarten) er store høydepunkter her på forumet. Stolt av å ha slike på forumet. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...