Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legge deg så tidlig på en lørdagskveld? Jaja. God Natt Herr Brun ( selv om jeg sier det alt for seint :p )

Kanskje jeg skal tegne den tegningen zappza ( trur jeg deg var ) ville at jeg skulle tegne :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk det syke spillet av en kamerat på lan...Han sa han ikke kom forbi lvl 4 jeg tenkte jeg skulle eie han.. Ja så der satt jeg med icemat-headsetet mitt på høy lyd...Konsentrerer mg noe jævli...Jeg trodde jeg skulle daue :blush: Skreik høyt der ass!

Skrevet

Impetus90: Jeg har prøvd ^^

Vakke no serlig, lukta stygt og måtte sniffe lenge før det skjedde noe, formspray funka bedre (har bare prøvd en gang though)

Skrevet (endret)

Og då var det morsdag. Gratulerer til alle (framtidige :p ) mødre! :w00t:

Edit: alle husket og kjøpe gave?glemte det oppi alt styret. Damn. Håper eg kan "være med" på en av de andres gave..hvis ikke e eg screwed :dontgetit:

Endret av Seether
Skrevet

kennethdamnmyr: Er enig der, var liksom ikke det lille ekstra :(

Craigmic: Bare bensin lukter ikke godt, men klær som lukter bensin/kjøretøy ^^ er skjønt og mandig :thumbs: Så lenge det passer da, f.eks det er skjønt og komme inn etter og ha kjørt moped eller fresa og kjenne at det lukter litt bensin av deg :D

Skrevet
Sett: "The Aviator"

Mulig jeg er dum altså, men var ikke overimponert. Manglet liksom et eller annet. Det er vel smak og behag.

5590234[/snapback]

Jeg elsket The Aviator. En av de aller beste filmene jeg har sett.
Skrevet

Seether: Gratulerer til deg, Anette_, Linn-Christin, Eline, Tonio og alle andre jenter på forumet! Mødre you shall become

*leke gud/pave*

La dere merke til at jeg skrev gud med liten forbokstav? Det skal skrives med stor siden Gud er et egennavn/person i Norge ^^

Det er ikke jeg enig i :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...