Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
høre på Daddy cool :D

5569219[/snapback]

Den ble spilt på Gamer.no sin Trackmania-server akkurat. :p

5569727[/snapback]

Hvorsarrru?

Der har jeg vært i hele kveld :w00t:

Og folk sier at nikotin er avhengighetsskapende.

Skrevet

Da var støymattene nesten på plass. Mangler bare å få toppen av kabinettet mitt så er det i boks. Og så fant jeg endelig den dippedutten til GPU-kjøleren så nå bråker stereoanlegget mitt mere en pc'en min :love:

Skrevet
Da var støymattene nesten på plass. Mangler bare å få toppen av kabinettet mitt så er det i boks. Og så fant jeg endelig den dippedutten til GPU-kjøleren så nå bråker stereoanlegget mitt mere en pc'en min :love:

5570141[/snapback]

stor forskjell?

og snakker du om når stereoanlegget spiller eller ikke nå..? :wee:

Skrevet

Whores, sluts and bitches are all around us. They are everywhere.

We all hate them, those dirty, filthy, shitty hookers. But still, there's one thing we can use in some way!

Skrevet
Whores, sluts and bitches are all around us. They are everywhere.

We all hate them, those dirty, filthy, shitty hookers. But still, there's one thing we can use in some way!

5570189[/snapback]

Morsomt Cun.

Skrevet

cun(t)?

Hater å ligge i sengen, uten at jeg får sove, så ligger jeg bare der, helt til jeg sovner rundt 3tiden. Iriterende å ligge der og tenke "faen, må sove ellers blir det helt jævlig i morgen, må soveeeeh" :wallbash:

Legger meg for 10gang nå, god natt forum misbrukere!

Skrevet

Leste i tråden til Rxj0n eller noe, hvor han sier at folk må ta seg sammen, og jeg skjønte akkurat nå hvordan nicket skal uttales! En Aha-opplevelse av dimensjoner!

Skrevet
DurinV, avataren din sux. Stedet den hostes på er nede, og opera laster ikke inn siden ferdig før den dumme avataren er på plass. ^^

5570220[/snapback]

Hm, ser ut som det faktisk er Opera som er problemet her.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...