Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det blir en interessant dag imorgen. Jeg er ikke pasifist, jeg synes krig er en nødvendig ting veldig ofte. Jeg klarer bare ikke holde et våpen.

5537973[/snapback]

Jeg skulle ønske jeg var i dine sko i morgen. Det er jo bare gøy å få prøvd våpen, da. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Men å få holde våpen på sesjon er vel sannsynligheten 0,0001% for. Pisse i en kopp og sånt er mer sannsynlig.

Natta, skulle egentlig sove 00.. For sen igjen.

EDIT: Skarstad: Virker ikke som selvmordet har gått så veldig inn på ham når han går rett over på wow, nei :wee:

Men på en annen måte kan det være en naturlig reaksjon, snakke om andre ting enn det vonde.

Endret av svamp
Skrevet

Jeg er ikke redd for å måtte røre et våpen imorgen, men i løpet av året. Jeg har ikke noe imot å bruke et år på å hjelpe landet mitt, jeg har bare ikke tenkt å røre et våpen (pyntegjenstand eller ikke).

Skrevet (endret)

Stefan har aldri likt noe som skyter etter han fant ut at han skyter "blanks".

Jeg går og legger meg. Har kun sett to episoder av The Shield i dag. Fysj.

Endret av fredrikrb
Skrevet

Tar kvelden jeg også tenker jeg.

Oppsummering av dagen:

Skole, slapp matten.

Lagde wok med svinekjøtt, til dessert var det pannekaker med smeltet kokesjokolade og is. (skikkelig luksusmiddag)

Være alvorlig mett etter alt for mye mat.

Spille EVE til seint.

Skrevet (endret)
Aldri prøvd å skyte med luftgevær, luftpistol eller lignende? Synes du det er skummelt, eller liker du ikke tanken på at det er en farlig gjenstand du nå har i hendene?

5538019[/snapback]

Er jo bare kult og gå på rypejakt. :love:

EDIT: Ser på tv, orker ikke denne jævla bråkebøtta.

EDIT: hvor mye bærbaren min bråker: http://home.no.net/lpezster/index.php?show...ee413d65ac3f1f5

Endret av Bundy
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...