Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blackslash:

hva har du gjort med signaturen/bildet ditt, hver gang jeg ser en post fra deg lagger det når jeg scroller nedover, og den slutter å lagge når jeg er ferdig med posten din...

merkelig :hmm:

Jeg har hacka deg! :tease:

Neida... Det er riktig det Alderon sier...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kurat nå kan jeg ikke bruke ''skift''-knappen, se på dette da.

nå skal jeg trykke inn skift

qqqqqqqqQqqqqQqQqqqqqqqqqqqqq

wtf

jeg får ikke til noen som helst kommando med skift knappen. hjelp. :dontgetit:

Skrevet

Jeg strøyk i spansk siste året på videregående, og min eneste sjanse til å få vitnemålet var å komme opp i spansk til eksamen. Det gjorde jeg, og etter en halvtime med grilling kom sensor frem til at jeg, under tvil, kvalifiserte til karakteren 2.

Jeg trur aldri jeg har vært så glad i hele mitt liv. Jeg slepper å gå skolen om igjen. Fremtiden min er reddet!

:w00t: :w00t: :w00t:

Skrevet
Jeg strøyk i spansk siste året på videregående, og min eneste sjanse til å få vitnemålet var å komme opp i spansk til eksamen. Det gjorde jeg, og etter en halvtime med grilling kom sensor frem til at jeg, under tvil, kvalifiserte til karakteren 2.

Jeg trur aldri jeg har vært så glad i hele mitt liv. Jeg slepper å gå skolen om igjen. Fremtiden min er reddet!

:!: Godt jobba

Skrevet

Det virker jo som om du er stolt. :roll:

Skrevet

Det virker jo som om du er stolt. :roll:

Ja, jeg er faktisk veldig stolt. Jeg har aldri prestert bedre i faget, så såklart er jeg stolt!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...