Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så, da spør jeg igjen. Har folk noen planer for kvelden?

5480009[/snapback]

Hadde planer om å se Pingvinenes Marsj, men det er visst bestillt alt sammen. Må opp og se om det er noen som ikke har henta biletter etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må bare fortelle at utviklingen i banksaken min går i min retning, DnB mister en kunde, Handelsbanken får en ny. Og i sistnevnte vet de ihvertfall før jeg er blitt kunde, hva service betyr. Takk og pris.

Skrevet
Jeg må bare fortelle at utviklingen i banksaken min går i min retning, DnB mister en kunde, Handelsbanken får en ny. Og i sistnevnte vet de ihvertfall før jeg er blitt kunde, hva service betyr. Takk og pris.

5480044[/snapback]

Det er godt å høre. Service er utrolig viktig.

(folkens, ikke glem ignoreringa nå da)

Skrevet

5480044[/snapback]

Det er godt å høre. Service er utrolig viktig.

(folkens, ikke glem ignoreringa nå da)

5480066[/snapback]

At de i tillegg har et relativt godt tilbud for min bruk, og ikke ser problemer i at jeg er umyndig gjør alt så mye lettere.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Newt32 ryker på hodet og ræva ut...

Skrevet
Newt32 ryker på hodet og ræva ut...

5480131[/snapback]

Elsker deg!

5480232[/snapback]

Ikke meg?

:dontgetit:

5480240[/snapback]

Joda, selvfølgelig :) *pulepå*

Skrevet

Nå skjer det noe sykt her. Sitter med 128kb\s ISDN, og kjører BF2 Online uten en eneste lag. Det hakker mer med trådløst ADSL! :dontgetit:

Whatever...*spiller*

Skrevet
Nå skjer det noe sykt her. Sitter med 128kb\s ISDN, og kjører BF2 Online uten en eneste lag. Det hakker mer med trådløst ADSL! :dontgetit:

5480353[/snapback]

Trådløst ADSL?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...