Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dritt. sitter her og skal prøve å skrive en novelle. Må være ferdig til neste fredag. Har skrevet en halv side til nå, og den skal være på tre. :hrm:

5431105[/snapback]

ohmy god! skrive 2,5 side på bare en uke! :cry: hvordan i all verden skal du klare det. er jo ikke mulig å taste så fort engang! the horror.

5431195[/snapback]

Hey! Jeg suger til å konsentrere meg. Okå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5431238[/snapback]

prøv å skriv novella som et foruminnlegg! da blir det nok fart på sakene skal du se. :)

Skrevet
Dritt. sitter her og skal prøve å skrive en novelle. Må være ferdig til neste fredag. Har skrevet en halv side til nå, og den skal være på tre. :hrm:

5431105[/snapback]

ohmy god! skrive 2,5 side på bare en uke! :cry: hvordan i all verden skal du klare det. er jo ikke mulig å taste så fort engang! the horror.

5431195[/snapback]

5431238[/snapback]

jeg skrev 6 sider i natt jeg. Så slutt med den sytinga :p

Skrevet (endret)

Vi skulle bare gå litt rundt ute å lete etter usikrede trådløsnettverk, også fikk vi fri frem til 12:05 etter det.. Så helgen kommer roligere hos oss ja ^^

Etter det så har vi én dobbeltime der vi skal samle sammen den informasjonen om hvor vi fant nett og om de var sikret eller ikke.. Tipper vi får fri etter det :)

Endret av Steina
Skrevet
HÆLG!! :w00t:

Slapp natur og miljø timene i dag, og halve datatimen slapp vi :w00t:

5431280[/snapback]

'HÆLJ' heter det. :D

5431320[/snapback]

Hedemarkinger altså... :ermm:

Skrevet
Hedemarkinger altså... :ermm:

5431339[/snapback]

Frekk? :realmad:

:p

Du ska itte væra frekk mot øss hedmarkinger. Vi på hedmarken vet åssen en ska tala

5431382[/snapback]

Blah, min pappa er egentlig der ifra men han er blitt "skap-nordlending", men i våre hjerter så er han og forblir en søring :wee:

Skrevet
for oss nordlenninger, (også kalt ekte mannfolk) er alt sør for trondheim sørlandet.

5431434[/snapback]

Og for oss hedmarkinger, som ikke trenger å påpeke at vi er mannfolk for at alle vet det, er det en katastrofe å bli kalt sørlendinger

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...