Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, synest bare det kult å ha ringer og slikt

Skal ha en tatovering (Trolig på høyre håndflate)

Piercing i ene øyenbrynet (Trolig venstre)

Og armbånd og smykke :)

Mest mulig i sølv, og armbåndet og smykket trur jeg skal være sånn kjetting greie :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Er jo ikke lov og tattovere nedenfor festen til armen her i norge?

Det blir jo så jævla fort slitt..

5261507[/snapback]

Hva :dongetit: Det var en strek i regningen :ermm:

En fetter av meg har 3 kors på høyre håndflate... Og han skal bli snekker.... Da kan jeg vel jeg tattovere hele håndflaten :tease:

EDIT: Shikaru; det er kult :wee: Jeg bryr meg ikke så særlig om de ligger i veien, så lenge de ikke ødelegger den fine skriften min :D

Har to stykker som det står; freedom og peace på :ermm: Ikke akkurat meg, men det er fine ringer :)

Endret av askogli
Skrevet
Skal ha en tatovering (Trolig på høyre håndflate)

Piercing i ene øyenbrynet (Trolig venstre)

Og armbånd og smykke :)

Mest mulig i sølv, og armbåndet og smykket trur jeg skal være sånn kjetting greie :D

5261497[/snapback]

I så fall skal jeg gi deg et råd: Hold deg langt unna meg.

Skrevet

ÅÅÅÅÅ, en venn av meg, han har en stefar som kjenner en som eier en nettbutikk, så han får rabbat og shit, ipod nano 4GB til 1200.

GRR.

Venn>Stefar>Venn/eier av nettbutikk.

Nå hater jeg ham. :wee:

Skrevet

Dere har nok rett. Men skal vertfall vurdere det :)

nerdVANNA: :!: Haha, hvorfor det da? Ser nesten bare ut som en satanist etter jul :tease: (frakk (trur jeg), ringer, langt hår, kanskje piercing og tatovering)

Skrevet
nerdVANNA: :!: Haha, hvorfor det da?

5261555[/snapback]

Mja, i all hovedsak fordi jeg kommer til å drepe deg.

5261599[/snapback]

Haha :!: Okei. Da så. Burde holde meg unna deg da. Du burde seg meg og tvillingen en gang, trur du ville fått sjokk :tease:

Skrevet (endret)

Hahahaha, Skarstad (han her på forumet) prøver å få en venn av seg (og for den saks skyld meg) til å gjøre leksene sine, men det kan han (vennen) ikke, for han skal male ilderen sin. :p

EDIT: Og nå har han visst glemt hamsteren i ovnen.

Endret av nerdVANNA
Skrevet
Hahahaha, Skarstad (han her på forumet) prøver å få en venn av seg (og for den saks skyld meg) til å gjøre leksene sine, men det kan han (vennen) ikke, for han skal male ilderen sin. :p

5261782[/snapback]

:dontgetit: Okei... "male ilderen" "glemt hamsteren i ovnen"

Riktig koselig :)

Skrevet

5261782[/snapback]

:dontgetit: Okei... "male ilderen" "glemt hamsteren i ovnen"

Riktig koselig :)

Skrevet

Nu har posten Norge AS trenert oss for ørtende gang. IKKE EN GANG har de klart å levere ut pakker på døren, hverken på dagtid eller kveldstid. "Forsøkt utlevert" my ass. Her er det noen postmenn som ligger tynt an. Ringte dem til og med i sted fordi jeg mistenkte det ble tull igjen, men neida, pakken skulle komme i dag.

Bruk DHL eller andre. Unngå Posten Norge som pesten.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...