Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*hyle*

Eg er fanken meg full. Svogeren lurte meg inn hos han isted siden min søster er i oslo til fredag og eg ble lurt rett inn i fylla. 9halvlitere og noen drinker og nå klarer eg såvidt ¨å skrive riktig.

Huff eg legger meg nå så eg kan våkne imorgen forhåpentligvis uten noen form for bakrus.

God natt smårips. :dribble:;)

*spille fjortiss* :innocent:

Skrevet
Natta (snart).

5234805[/snapback]

Derr!

Natta! :sleep: Å komme seg opp alene i morgen blir et slit.

5234831[/snapback]

Sliter med det hver morgen jeg. Kom for sent til skolen 2-3 ganger i løpet av hele videregående. Er oppe i mange ganger så mye etter fire måneder på hybel og universitet.

Skrevet (endret)
Jocke : er faktisk noen butikker som "oppfordrer" til at man kan ta ut penger der. På Lidl i Skien står det hvertfall klistremerker ved alle kassene hvor det står, "her kan du ta ut penger" ... huff så pinlig å ta ut penger i en BUTIKK :cry:

5234497[/snapback]

Vet at Rimi har sånn greie. Men da snakker vi om bankkort. Ingen matbutikker jeg kjenner til tar kredittkort)EDIT2:Vet om en ICa som de siste fire årene har hatt såkalt forsøk med Diners-kort. Men jeg har ikke Diners. Lite hjelp i det altså). Det er problemet. Jeg skal nå, etter mattetentamen...., ut å få tak i penger, planen er også å veksle inn masse "død" valuta jeg hadde liggende...

Jaja. Overlever vel.

EDIT: Du over; jeg har fleksibelt månedskort jeg. Tror det jeg har nå går til 21 eller noe, når jeg tar ferie! :love:

God advent da!

Endret av JoachimR
Skrevet
Jocke : er faktisk noen butikker som "oppfordrer" til at man kan ta ut penger der. På Lidl i Skien står det hvertfall klistremerker ved alle kassene hvor det står, "her kan du ta ut penger" ... huff så pinlig å ta ut penger i en BUTIKK :cry:

5234497[/snapback]

hvorfor skulle det være flaut? gjør det da ofte jeg for å slippe det jævla visa gebyret...

Skrevet

5234497[/snapback]

hvorfor skulle det være flaut? gjør det da ofte jeg for å slippe det jævla visa gebyret...

5235015[/snapback]

Gebyr på bankkortbruk. Du får ikke betalt med Visa-delen av kortet i en matbutikk. Det er ikke flaut. Men å gå i en butikk som tar kredittkort, en klesbutikk, og be om å ta ut det de har, det er litt flauere. Got it?

Skrevet

Er det Bank Axept delen som brukes når man bruker det i butikk da? jeg bruker det hvertfall daglig selv om jeg burde begynne å bruke det mindre pga det gebyret.. Og jeg bruker selvsagt ikke å ta ut penger i en butikk jeg heller hvis jeg skal ta ut større summer, det største som er mulig i en da også kun 1000kr. men sjelden jeg har behov for mye kontanter og, hvis det er store kjøp er kortet mer praktisk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...