Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nødhjelp får gå i SO4 synes jeg. Hvordan laste ned de av sangene til Skymarshall som har æ, ø og å i seg?

Skrive noe kjempelurt her for at posten virker lovligere:

Mistenker at jeg blir oppringt midt på natta i natt, jeg som trenger søvnen min!

Skrevet
Nødhjelp får gå i SO4 synes jeg. Hvordan laste ned de av sangene til Skymarshall som har æ, ø og å i seg?

Mistenker at jeg blir oppringt midt på natta i natt, jeg som trenger søvnen min!

whinerz?

Skrevet

whinerz?

Joa. Men får 404 på alle sanger med æ, ø og å i seg.

Skrevet
Ååååhhh! Hvordan kurere reisefeber? Er så utrolig rastløs.

Det kommer til å gå så bra så.

Tenk positivt og at du får være med på noe ikke mange andre får. ;)

Lykke til!

Joa, sant det. Får prøve å være positiv.

Og takk :)

Skrevet

whinerz?

Joa. Men får 404 på alle sanger med æ, ø og å i seg.

Prøv en annen nettleser eller så driver Sky å oppdaterer sidene sine, han sku vis det i kveld. Men kjenner eg han rett å tøser han seg med dama si vil eg tru :tease::tease:

Skrevet
Askogli: Bare trykk på antall innlegg.

Hvor? :dontgetit:

føler meg ikke så smart nå :blush:

Når du f.eks. er i OT-baren, så står det amtall innlegg på en av radene, i avatar-tråden er det 3822 innlegg, trykker du da på 3822 kommer det opp hvem som har postet og antall.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...