Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ble spilt på EverLAN hele tiden! :hm: Og når den ikke ble spilt sang de den, og nå har de i klassen startet med det også. Hater den sangen så intenst.

Skrevet

Gratulerer med dagen til:

viranth(25), Level_76(29), Plast(25), RoaX(20), hirtshals(35), Erik-Tor(19), Plomma2(18), volcomer(24), sideshow_bob(25), BlondGod(30), Karate kid(13), General_Wang(24), Xer0(16), santos(26), Olos1(16)

Skrevet
Den ble spilt på EverLAN hele tiden! :hm: Og når den ikke ble spilt sang de den, og nå har de i klassen startet med det også. Hater den sangen så intenst.

Den sangen er tøffest i landet her :D

Skrevet

Var seriøst to folk innom på jobben annet enn mamma på de fire timene jeg jobba idag :p sportsbutikk i småby når det regner er lite lønnsomt..

Nå er det bare å finne ut om jeg skal gjøre lekser eller siite på forume og daffe..

Skrevet
Var seriøst to folk innom på jobben annet enn mamma på de fire timene jeg jobba idag :p sportsbutikk i småby når det regner er lite lønnsomt..

Nå er det bare å finne ut om jeg skal gjøre lekser eller siite på forume og daffe..

Forumdaffing ftw!

Skrevet

Den sangen er tøffest i landet her :D

Ja, såklart. Ikke noe er tøffere. :ermm:

Skrevet (endret)

MacGyver sesong 1 bestilt! Glad, nå! :)

edit : Zebrasangen var genial! Se der går en zeeEEIiEebra! :D

Endret av Laman
Skrevet
Ja, såklart. Ikke noe er tøffere. :ermm:

Helt korrekt. Ikke oppfør deg som ei vrang burugle nå :D

Er det noen som er burugle er det deg! :dribble:

Kvalitetsburugle jeg

Gjest