Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ye, life sucks..

Then your wife leaves u, u get cancer, u get hit by a truck, u lose your legs and have to use a wheelchair, then the breaks on hit dosent work and u fall down a stairs and die..

Skrevet

Drikker litt vann og håper jeg blir bedre i hodet av det.

Har iallefall en ting å glede meg til, psp'n som kommer neste uke.. jaja.. Hvorfor kan det ikke bare komme en drømmejente inn i livet så man får litt positivt å tenke på? :p

Skrevet

gud og sytete alle skulle være i dag ,

kose litt på alle , sånn ble det bedre nå ??

:D

tro om eg skulle hatt no mat i dag , kunne det ikke vært en shell i nærheten hydro har liksom ikke no god mat :(

Skrevet
Volvoen leeeeeeever!

Etter ei natt med elendig søvn, fikk jeg den nettop til! Stilt opp tomgangsturtallet litt så den ikke dauer!

Er det 142 du har? Isåfall, så skal den kunne stå på tomgang med veldig lavt turtall :S

Skrevet
gud og sytete alle skulle være i dag ,

kose litt på alle , sånn ble det bedre nå ??

:D

Det hjalp ialelfall litt ;) Ba, ingen interessante personer på msn heller.. vurderer å boote over til windows og ta meg en halvtime WoW..

Skrevet

dette var virkelig en lang tråd =P

Min første post her.. Kjeder meg på skolen nå. gleder meg til å komme hjem og spille trommer ;)

Skrevet

Kult, er begynt på skole i Sogndal, men fikk brev fra Forsvaret at eg må i militæret til tross for at eg har sendt søkndan om å få utsatt førstegangstjenesten :thumbup: Livet er bra :roll:

Skrevet

LETEAKSJON: En jakke og et par sko er de eneste sporene etter en 22 år gammel mann som ble kastet ut av en båt ved Vingnesbrua i går ettermiddag.

Hmm trodde han ble funnet i går jeg men, visstnok ikke..

Skrevet (endret)

Min første post her.. Kjeder meg på skolen nå. gleder meg til å komme hjem og spille trommer ;)

du må ha lest hele for du kan poste her :p

neida eg bare tulle , vi forventer ikke at noen skal lese alt

EDIT sitkker på butikke for å handle litt

og *HOST*

Endret av FtZ-
Skrevet

Kjeder meg på skolen jeg også :cry: vi får holde hverandre med selvskap :!:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...