pogcj Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Blir så trøtt av å lese alt dette...Go natt folk!Skal møte vennene mine tidlig i morgen!
Kenneth Dammyr Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Da var jeg hjemme etter å ha vært litt ute. Skal snart ut igjen, ser ut til at jeg skal sove hos ei venninne. *hirr* Sove... Sure thing Jeg må få fler jenter på MSN... Blir litt skeiv balanse. *Lete* Trang Fødsel - Fredag
Ø.B. Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Tar vel snart kvelden.. Eller hørte jeg diablo..
diversity Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 arrgh.. jeg er klar for sengen, men sengen er ikke klar for meg
PlatinumFlyer Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Til dere som har meg på MSN; Hvilken gruppe har dere plassert meg i? Originalt nok "andre kontaker". Oppfører du deg fint nå, så rykker du kanskje opp til "bekjente". Men da vil jeg ha en blond msn-bride. Har en blond søster på 15 Hu er uberdeilig ifølge ketchez Plasserer alle fra forumet under: "Forumfolk" enkelt og greit Ketchez trenger konkurranse!!! Jeg vil ha!!!
TSP Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Da legger jeg meg! Skal ikke på skole i morra forresten... *misunne andre* Tror jeg stikker bort til noen i nabolaget i morra, eller kanskje ikke... Vi får se! Og, nå er den nye (midlertidige) avataren i bruk!
flodhest Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Stikker ned til den ensomme venninna mi og gir bort en orgasme jeg. So long!
diversity Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Stikker ned til den ensomme venninna mi og gir bort en orgasme jeg. So long! dust
Sovietpig Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Tar vel snart kvelden.. Eller hørte jeg diablo.. du hørte diablo ja
Kenneth Dammyr Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Stikker ned til den ensomme venninna mi og gir bort en orgasme jeg. So long! dust Vanligvis er vi imot personangrep, men jeg er helt enig
:---{D Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Stikker ned til den ensomme venninna mi og gir bort en orgasme jeg. So long! Du gir den bort? Ha! Jeg har min helt for meg selv.
diversity Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Stikker ned til den ensomme venninna mi og gir bort en orgasme jeg. So long! dust Vanligvis er vi imot personangrep, men jeg er helt enig Jeg liker Flodhest.. men akkurat nå er han dust
danielsn Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Da tar jeg kvelden! Natta Tomat-Ulf, clvn, flodhest, Share the pain, Ø.B., SkyMarshall og Natrium
diversity Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Da tar jeg kvelden! Natta Tomat-Ulf, clvn, flodhest, Share the pain, Ø.B., SkyMarshall og Natrium ey!. menmen.. nå skal jeg sove. *slå av pcen* god natt
Kenneth Dammyr Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Da tar jeg kvelden! Natta Tomat-Ulf, clvn, flodhest, Share the pain, Ø.B., SkyMarshall og Natrium Hva er du for en a?! Verken Sky, clvn eller Natrium har vært spesielt aktive i dag. Hva med oss andre da!? betyr vi ingenting vi da?
:---{D Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 (endret) Da tar jeg kvelden! Natta Tomat-Ulf, clvn, flodhest, Share the pain, Ø.B., SkyMarshall og Natrium Hva er du for en a?! Verken Sky, clvn eller Natrium har vært spesielt aktive i dag. Hva med oss andre da!? betyr vi ingenting vi da? Kopierte bare lista av de som leser dah. Hvor er det du går på skole btw? Endret 17. august 2005 av Tomat-Ulf
danielsn Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Da tar jeg kvelden! Natta Tomat-Ulf, clvn, flodhest, Share the pain, Ø.B., SkyMarshall og Natrium Hva er du for en a?! Verken Sky, clvn eller Natrium har vært spesielt aktive i dag. Hva med oss andre da!? betyr vi ingenting vi da? Får vell si natta til hele bunten også da NATTA! *klemmepå* var de som var i so4 når jeg sa natta
j-- Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Ja, da får jeg postem min første post i dag som ironisk nok blir: Natta, alle sammen!
Anbefalte innlegg