Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når har du tenkt til å rette opp så din ekte MSN-adresse står på profilen din LarsP?

Den dagen du slutter å sende meg morbide mms'er hvor du portretterer naken sammen med diverse gårdsdyr. :hrm:

Skrevet
Sånn rent bortsett fra at jeg nå bruker en gammel mobil (den nye kommer jo aldri :mad: ) så jeg verken kan få/sende MSN eller har kamera?

Det er vel kanskje den dummeste unnskyldningen jeg noensinne har hørt. *sjekke gulesider*

Å herre, du har stjålet telefonen til TSP!!! :no:

Skrevet
First of all: Jeg skrev jo kalorier med K....

Seriøst, er lomper så ille? Problemet er at mamma har bedt søster steke pølser til middag. Riktignok av kalkun, så da er det litt under 100 kcal per pølse. Men lompe/pølsebrød? Trenger hjelp!

lomper er jo bare poteter mel og vann , kan ikke være mye kalorier i det

Skrevet
Du lars prøver du å toppe dine egne morsomheter for hvert innlegg eller :grin:

Vel mine innlegg er som Tonio. Ser best ut med litt krem på toppen! :D

Skrevet
Daaaaakar Tonio da.

Stakkars? Hun har Ville på veggen, krem på puppene og en splitter ny telefon(dog med en suspekt telefonliste. TSP???).

Heldig er hun! :)

Skrevet
athens.jpg

*wanke*

Tro hvilken oppløsning den kjører. :wee:

Resolutions of up to 19200 x 2400 Pixels.

rimilg bra det ja , tror ikke jeg hadde klart og holde åversikten

Skrevet
Daaaaakar Tonio da.

Stakkars? Hun har Ville på veggen, krem på puppene og en splitter ny telefon(dog med en suspekt telefonliste. TSP???).

Omg.

Join me in death.

Skrevet
Du møtte aldri ketchez altså?

nop verket sett eller hørt noe fra han , hadde forventet at han sto på døra 15 min etter at båten var i land , men neida , jaja fikk jo gjort no husarbeide da :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...