Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun spiste middag med en rik mann. Etter middagen leide de seg et fint motellrom og hadde det gøy. Etter moroa var over drepte hun den rike mannen som hadde femti tusen kroner i lommeboka.

Selvsagt tok hun lommeboka med seg hjem.

Skrevet
Nå har hun Tonio vært fin pike og spist fin middag. Hun er også femti tusen kroner rikere.

Da får du f*** meg kjøpe den t-skjorta til meg i stedet!

Skrevet
Hun spiste middag med en rik mann. Etter middagen leide de seg et fint motellrom og hadde det gøy. Etter moroa var over drepte hun den rike mannen som hadde femti tusen kroner i lommeboka.

Selvsagt tok hun lommeboka med seg hjem.

Er dette sant :mad:

:p

Skrevet

Som jeg skrev for noen dager siden skulle jeg spise hos ei fjern slektning. Før jeg dro fikk jeg en konvolutt, med beskjed om å ikke åpne den før jeg var hjemme. Da jeg kom hjem telte jeg pengene, 50 tusenlapper. :D

Skrevet (endret)
50 tusenlapper. :D

Det er dobbelt så mye som jeg fikk til konfen. Og du fikk det av en fjern slektning..

Gratulerer.

Endret av Tomat-Ulf
Skrevet
Som jeg skrev for noen dager siden skulle jeg spise hos ei fjern slektning. Før jeg dro fikk jeg en konvolutt, med beskjed om å ikke åpne den før jeg var hjemme. Da jeg kom hjem telte jeg pengene, 50 tusenlapper. :D

Gratulerer. Spar penga til TG. :p

Skrevet
Hei hei! Det var jo min story som var den riktige da!

Sorry!

Skal til banken i morgen, sette inn førtifem tusen på sparekontoen og fem tusen på brukskontoen, etter det skal jeg til byen. :wee:

Trenger ikke å spare de til TG, jeg har ikke hatt problemer med penger i over et år nå, er blitt flink til å spare.

Skrevet

Hva skal du bruke de på da ?

Gi litt til meg ? :innocent:

Skrevet
Skal til banken i morgen, sette inn førtifem tusen på sparekontoen og fem tusen på brukskontoen, etter det skal jeg til byen. :wee:

Shoppe i Hønefoss? :hm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...