PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hva er etne-markedet? We still got Google..... Men, siden jeg er snill: Etnemarknaden. Det så jo... moro ut... Nynorsk? Hva betyr "skipa"? Arrangert? legger meg nå, totalt utslitt. Ha en god natt alle sammen!
bortevekk Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Siden noe spurte: Freestyler...rock the microphone å, er det det han sier. Høres mye bedre ut med makka makka fåvn.
Veronica Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Freestyler...rock the microphone Straight from the top of my dome Freestyler...rock the microphone Carry on with the freestyler
gsn Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hva er etne-markedet? We still got Google..... Men, siden jeg er snill: Etnemarknaden. Det så jo... moro ut... Nynorsk? Hva betyr "skipa"? Arrangert? legger meg nå, totalt utslitt. Ha en god natt alle sammen! "Skipa" betyr vell Skipene, som i flere Skip. Hvis det passer inn har ikke lest på siden.
:---{D Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Siden noe spurte: Freestyler...rock the microphone å, er det det han sier. Høres mye bedre ut med makka makka fåvn. Enig. Hvem er med på HW-idol?
danielsn Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Nå ble jeg lykkelig Fikk koblet opp mobilen som modem. Sitter i stavern (i campingvogn)
sofarot Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hva er etne-markedet? We still got Google..... Men, siden jeg er snill: Etnemarknaden. Det så jo... moro ut... Nynorsk? Hva betyr "skipa"? Arrangert? legger meg nå, totalt utslitt. Ha en god natt alle sammen! 13:00 Ope fylkesmeisterskap i ljåslått(langorv/stuttorv) Påmelding på tlf. 53 75 66 94 innan 1. august Daaamn, og jeg som ville være med!
Ø.B. Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Lurer litt på hvorfor Ø.B. er her. Tenk om noen skal møte deg på Esso! DA hadde de sagt fra *poff* Satser på at jeg slipper å bounce unna kattunger på E6 i dag
bortevekk Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Siden noe spurte: Freestyler...rock the microphone å, er det det han sier. Høres mye bedre ut med makka makka fåvn. Enig. Hvem er med på HW-idol? jeg vil være med viss jeg får være dommer!!
:---{D Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Siden noe spurte: Freestyler...rock the microphone å, er det det han sier. Høres mye bedre ut med makka makka fåvn. Enig. Hvem er med på HW-idol? jeg vil være med viss jeg får være dommer!! Du suger Når jeg tenker meg om vil jeg det også..
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Siden noe spurte: Freestyler...rock the microphone å, er det det han sier. Høres mye bedre ut med makka makka fåvn. Er vel ikke så mange som klarer å tyde teksten uansett, så det du sier er mye nærmere det som faktisk synges.
bortevekk Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Tomat-Ulf: ja, hender det!men da har vi to dommere klare strategery: natti watti
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Sitter i stavern (i campingvogn) Det ene sommerstedet vårt ble malt "Stavern-gult"! Har dere sånn campingvogn som står fast eller reiser dere rundt?
Veronica Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Tomat-Ulf: ja, hender det!men da har vi to dommere klare Und mich!
bortevekk Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 HAnne: Sjekk pm... Jeg HAR sjekket den. du var på lista mi ei stund, emn sa ingeting...gidda ikke samle på deg! Dess blokka Vero_Nica deg, og hun tar ofte gode besluttninger! så derfor, ingen msn-adresse å gi bort:) no offence assa...
:---{D Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Tomat-Ulf: ja, hender det!men da har vi to dommere klare Und mich! Key! Da må bare noen melde seg på? Noen?? *Stille lyd*
danielsn Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Sitter i stavern (i campingvogn) Det ene sommerstedet vårt ble malt "Stavern-gult"! Har dere sånn campingvogn som står fast eller reiser dere rundt? den står her fast
Anbefalte innlegg