Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg baserer det på intet annet enn mitt inntrykk av fyren. Jeg har sagt hva jeg synes om den hulkinga hans tidligere.

Får å si det, dere får kritisere meg så mye dere vil...men reaksjonene deres, de er verdt det!

Skrevet
Fikk PM av han og da var signaturen:

Jeg ønsker et svar på den PM'en :innocent:

Er du bare lissom permbanna da eller? :p

Skal svare og gi deg adressen nå :)

Jeg er lissom permbanna ja. Bare på liksom :)

Skrevet
Varig ferie :)

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI.

Du kan få komme i munnen min, hvis det er noen trøst ;)

Øøøøøøh, var det meningen at det der skulle gi meg merkelige bilder i hodet?

Skrevet
Hadde vært snodig om du ikke fikk merkelige bilder i hodet når jeg sier at "jeg kan ejakulere i munnen din".

Jeg tenker meg akkurat det du beskriver.

Skrevet

Ah, Cheezcake! Jeg spiste sånn god ostetkake som er i avataren din i dag :D

Eneste forskjellen er at det er sånn rød gelè greie på toppen :D

Skrevet
Skal noen fortelle meg hvorfor han er bannet eller skal jeg bare være uvitende for evig og alltid? :dontgetit:

Rart at han skriver, hvis han er bannet? Tror han kjører en practical joke, gitt.

Skrevet
Skal noen fortelle meg hvorfor han er bannet eller skal jeg bare være uvitende for evig og alltid?  :dontgetit:

Rart at han skriver, hvis han er bannet? Tror han kjører en practical joke, gitt.

Nesj....!

Skrevet
Skal noen fortelle meg hvorfor han er bannet eller skal jeg bare være uvitende for evig og alltid?  :dontgetit:

Oh, right. Jeg tenkte tanken, men så tenkte jeg at jeg sikkert bare var dum igjen og at jeg overså noe. Tydeligvis var jeg ikke dum.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...