Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg ble vekket av et korps klokken åtte, ingenting er som det :ermm:

Ha en fin dag!

/usmakelig

Hvor er en selvmordsbomber når man trenger han

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har egentlig aldri sett behovet for andre flagg enn det norske i toget. Er det ikke Norges nasjonaldag? Har ikke de andre landene sin egen nasjonaldag? :shrug:

Seriously, jeg forstår ikke.

Skrevet

Da har jeg vært i byen å sett på barnetoget med dama, og sitter jeg, tina (dama), og hennes to veninner maja og stine hjemme alene hos meg og eter 4 cheeseburgere etter en halv time i kø på mcdonalds! :)

Skrevet

Syk i dag òg! Er det mulig?! Helvete heller, jeg drar ut likevel. Er det farlig å drikke når du har tatt nesedråper og hostesaft? Har ikke tatt noe smertestillende.

Skrevet (endret)

Jeg gikk ikke, 17. mai er så sugent her, i forhold til i Oslo hvor jeg bodde før.

Endret av ehs5
Skrevet
Artig artig... Jeg får visst besøk av 4-5 stykker fra det lokale korpset. :ermm:

*bli voldelig*

:p

Korps suger!

"Kortbente messingsjauere med lettantennelige polyesteruniformer" var det ikke det Otto Jespersen sa?

Skrevet

Grr, det stod en svenske like ved meg. Drev på å vifta det svenske flagget og alt! :angry:

Skal snart dra igjen, måtte bare hjem en tur for å få på plaster, skifte strømpebukse og litt til. Så fikk jeg lyst til å drive litt på med dataen.

Skrevet
Grr, det stod en svenske like ved meg. Drev på å vifta det svenske flagget og alt! :angry:

Du skulle tent på det da. :p

Heh, har ikke med noe å tenne på. Også hadde ikke det vært så smart tror jeg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...