Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

*kosepåjobbensinoggledesegtiljegerferdig*.

Nå er klokka 1337!!!

Np: Iced Earth - Dantes Inferno.

Endret av Hylo
Skrevet (endret)
*kosepåjobbensinoggledesegtiljegerferdig*.

Nå er klokka 1337!!!

Np: Iced Earth - Dantes Inferno.

NÅ er den det. Forumklokka er sen. :wee:

EDIT: Faen.

EDIT2: Forumklokka er ikke sen, det er bare jeg som så feil. Du er for tidlig. :wee:

Endret av -Teddy-
Skrevet
Hvis det ikke kommer på rullebladet at jeg har vært 6 dager i fengsel, så ville jeg nok valgt de 6 dagene.

Norsk fengsel er jo bare luksus.

Nå er det faktisk slik at man kun får fengselstraff hvis man ikke er i stand til å betale. Det er ikke et valg man har.

Skrevet

dette er jo bare helt latterlig: link

15års fengsel liksom. ser ikke for meg at den 14åringen var så fryktelig motvillig og vil lide av varige men!

Skrevet (endret)

0{€}[{}[[$(%#(/¤&%€{€[]{€&%¤/&()&/&¤ 3com printserver

Sittet i fem timer og forsøkt å koble en Acer laptop sammen med en trådløs printserver og en Epson skriver. Begge deler finner printservern, men å koble hver ende sammen? Ikke pokker :realmad:

Ikke ville TNT ha pakka mi heller. Må visst ha papirer for å sende ting til utlandet. Tror jeg blir nødt til å beholde denne skjermen for meg selv...

Endret av enden
Skrevet
dette er jo bare helt latterlig: link

15års fengsel liksom. ser ikke for meg at den 14åringen var så fryktelig motvillig og vil lide av varige men!

I'd hit it.

Hadde ikke sparka hu ut av senga, nei.. :mrgreen:

Skrevet

enden, du er en kløpper på support. :D

---

Jeg har fått progressiv postmoderne deathpop med en anelse nasjonalromantisk barokkpreg-techno av fredrikrb.

---

Minner meg om en viss "side" der det sto noe sånt som "Se! Jeg kan disaine homepage!!!!!!!!!!!! CS roolz!!!" :whistle:
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...