Gå til innhold

Vi vil ha din BESTE/FAVORITT drinkoppskrift!


Anbefalte innlegg

Fått litt dilla på tyrker i det siste :) godt!

 

og for å avlive diskusjonen om hvordan karsk skal lages:

"First you boil the coffee. The coffee should be strong enough to have a coin float on the top when it's done. Let it cool down a bit, you wouldn't want your precious alcohol to turn into steam. Then you fill in with alcohol until the coin has dissolved into the mixture. Not only will this give you a clear sign about when it's strong enough, but it will also provide you with enough iron. Note: If the coin won't dissolve, your alcohol isn't strong enough. Yes, you've just wasted alot of alcohol because this wasn't written earlier."

 

edit: leif

Endret av Vandahl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mexican bulldog:

 

Fyll ett longdrinkglass med is, to centiliter tequila, to centiliter kahlua, to - tre centiliter fløte. Topp med cola. De tre første ingrediensene kan med fordel shakes.

 

Manhattan:

 

Avkjøl ett coctailglass, sett det i kjøleskapet litt tidligere på kvelden, eller fyll det med isbiter mens du lager drinken. Fire centiliter canadian club (evt bourbon), to centiliter rød vermouth (feks martini rosso) og tre fire gode dasher angostura røres i ett glass med is. Sil deretter innholdet over i det avkjølte coctailglasset, vips, en av verdens beste coctail kan nytes i 30 sekunder til det er tomt!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har en dring/dram-oppskrift der du kan blande sterkt (ca 1/3) med hjemmebrendt (evt. annen sprit), uten å kjenne smaken av det. Den er enkel, er fantastisk GOD på smak og i tillegg billig! Faktisk blir du mye mindre fyllesyk av den også, i forhold til mye annet jeg har drukket.

 

Mulig jeg deler den med dere senere, må vurdere saken. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...