Gå til innhold

mp3-spiller med støtte for divX !


Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg noe som jeg kan se video på når jeg reiser. Helst en mp3-spiller med grei lagringskapasitet og grei skjerm.

Jeg vil at den skal:

 

-være billig!

-ha støtte divX/Xvid

-ha 3+ timer batteritid ved visning av video

-billig billig, jeg trenger ikke noen dyr og fancy spiller.

-ikke ha altfor liten skjerm, og ikke større enn at det går an å presse den ned i lomma.

 

er DENNE grei eller klarer dere og finne et bedre alternativ?

 

:thumbup:

 

Jeg kan eventuelt kjøpe en bærbar dvd-spiller med skjerm, men jeg har ikke funnet noen som støtter divX. :hmm:

Endret av faxe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Thomson sin spiller var jo mistenkelig billig. Er det noen som har erfaringer med denne eller lignende?

 

EDIT: for et år siden kostet denne spilleren 6000kr, og nå koster den 2000! :hmm:

 

Man kan jo få en bærbar pc for den samme prisen som det er på Archos spillerne :thumbdown:

Endret av faxe
Lenke til kommentar

thomson er et bra merke, kan ikke skjønne at du skulle tvile på de. Uansett har du garantien å lene deg tilbake om noe skulle skje. tenker spesielt på creative som har veldig veldig mye problemer med sine spillere, men det skal ikke så mye til før de sender deg en ny spiller

Lenke til kommentar

Det er nok ikke Thomson som har laget denne. Den finnes som mange forskjellige merker. Jeg skal ikke si noe om denne spilleren, men generelt har MP3 spillere fra Kina noe høyere feilrate enn f.eks de beste som kommer fra S-Korea. Men som det blir sagt her har du garantien, og jeg synes denne ser interessant ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...