Gå til innhold

Ørliten test av MX3100 tastatur/mus pakke


Anbefalte innlegg

Da var pakken i hus, og pakket opp og satt i drift :)

 

Førsteintrykk:

 

Tastatur: Samme gode tastene som på Cordless Desktop Tastaturet.

Mus: I forhold til MX900 som jeg har brukt i 1 år nå, er følelsen fenomenal når jeg begynte å bruke den. En helt sinnsyk presisjon i forhold til optisk. Musa har en litt mer pukkel rygg i forhold til MX900, stuper mer fra midten og fremover.

 

I Bruk:

Tastaturet har som sagt tidligere noen sinnsykt gode taster. Man merker en liten motstand på tastene slik at man vet at noe skjer.

Tastaturet har ett hav av knapper. Multimedia knappene er de viktigste for min del. og for å ikke glemme Epost knappen.. kjekk sak.

Nevnte knapper trenger ingen drivere for å fungere.

 

Musen er egentlig det meste nevnt om nå, som de fleste vet har denne en batteri indikator og bruker laser istede for optikk.

Laseren slår seg av en liten stund etter du har sluppet den. Lyset i batteriindikatoren slutter å lyse når dette skjer.

Det er ingen form for at musen henger seg når den slår seg på igjen. Hverken der eller når du tar den ut av laderen. Dette var noe som absolutt var tilstede på MX900 Musen.

 

Forventet batterlevetid på musen? Mye lengre enn MX900 :thumbup:

 

Bilder i post 3 !

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

hm.. de er visst blitt slettet fra serveren. Er trossalt bortimot 1 mnd siden jeg la ut testen... så trodde ikke den ble godkjent..

 

skal fikse :litt senere i dag

 

Her følger noen få bilder:

 

dscf14406xb.th.jpg

Musen i dockingstasjonen

 

dscf14427gp.th.jpg

Her ser dere hvor høyrygget musen er..

 

dscf14432fq.th.jpg

Dockingstasjonen

 

dscf14445ax.th.jpg

Og tilslutt tastaturet

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har MX700 og MX1000 selv, de er like lange, men som du nevnte har MX1000 en større pukkel, denne gjør at musa føles kortere, og mindre.

 

Det absolutt beste med den, foruten presisjonen og følelse, er batteriet. Det holder i evigheter, jeg bruker PCen mer enn før om dagen, og jeg lader den kanskje hver tredje uke eller mindre. I forhold til MX700 som holdt med mindre bruk i ca 3-4 dager.

 

Etter min mening en supermus. Og jeg har ingen dårlig erfaring med den i spill heller, slik som mange har klaget på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...