Gå til innhold

flodhest-klubben. Vi setter farge på forumet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, folkens, da er vi back in business! :D

Jeg har nå fått ordna Pc'n og avatarklubben kan fortsette som før!

Jeg har oppdatert lista, og jeg ser det var litt frafall. Tsk, tsk, dette skal vi ikke ha noe av. Men, det betyr at det blir flere ledige avatarer, og de har jeg lagt ut igjen på første side.

Rock on! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jaja, folkens, da er vi back in business! :D

Jeg har nå fått ordna Pc'n og avatarklubben kan fortsette som før!

Jeg har oppdatert lista, og jeg ser det var litt frafall. Tsk, tsk, dette skal vi ikke ha noe av. Men, det betyr at det blir flere ledige avatarer, og de har jeg lagt ut igjen på første side.

Rock on! :)

Velkommen tilbake!

Det har jo ikke vært så veldig mye frafall, og det var jo ikke så rart at folk skiftet avatar da tråden ble stengt. Jeg har tro på at vi runder 100 medlemmer om en liten stund.

KEP UP TEH GOD WORK!!111!! WTF ("Keep up the good work!" oversatt i oversetteren i signaturen min) :thumbup:

Skrevet
Kan jeg få pastellgrønn? :love:

Selvfølgelig kan du det. :)

Jepp, tror nok folk sviktet litt da tråden ble stengt og alt så mørkt ut. Men nå er jo alt bare fryd og gammen! :thumbup:

Skrevet

Der var du tilbake igjen ja, jeg byttet avatar da tråden ble stengt og klarte å slette den brune avataren fra min PC. Om du fortsatt har den og legger ut den for meg så jeg får byttet tilbake igjen hadde det vært flott :)

Skrevet (endret)

Har jeg forstått det riktig: De som ligger på første siden er ikke opptatt og kan "tas" ?

EDIT: Jeg vil ha en Smurfe-blå avatar! :D

Endret av Thompzen
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...