Gå til innhold

Tine trekker melkeserien Smak fra markedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, Smak hadde så lite smak av sjokolade (osv.) at den bare ødela melkesmaken. Det blir som å blande minimalt med saft i vann; Det blir verken saftsmak eller vannsmak, det smaker bare vondt.

 

 

Så jeg har ikke noe imot dette.

Så, det er fælt med to alternativer? Ett sukkerbombe-alternativ for dagens tykke ungdommer, og et mindre sukret alternativ for sunne og fornuftige unge voksne.

Jeg sa vel ikke det?

 

 

Og hvis du føler deg så fornuftig og mye bedre enn "feite ungdommer" når du drikker "Smak", så råder jeg deg til å drikke vann.

Lenke til kommentar
Altså, Smak hadde så lite smak av sjokolade (osv.) at den bare ødela melkesmaken. Det blir som å blande minimalt med saft i vann; Det blir verken saftsmak eller vannsmak, det smaker bare vondt.

 

 

Så jeg har ikke noe imot dette.

Så, det er fælt med to alternativer? Ett sukkerbombe-alternativ for dagens tykke ungdommer, og et mindre sukret alternativ for sunne og fornuftige unge voksne.

Ja for melka var jo virkelig sunn... :roll: Grunnen til at den ble trukket fra markedet var at den inneholdt ikke to sukkerbiter men den var TILSATT 2 sukkerbiter. I virkeligheten så inneholdt den 14. Det er jo kjempe sunt...

Lenke til kommentar

den med smaken av kaffe var ikke så ille synes jeg, selv om jeg foretrekker 24 mest. Men skal vel ikke se bort ifra att smak saken kommer tilbake med litt justeringer. Synes egentlig ikke det er så farlig om det er 14 sukkerbiter i den eller 2, men det kunne være en fordel å skrive rikti selvsagt.

Lenke til kommentar
den med smaken av kaffe var ikke så ille synes jeg, selv om jeg foretrekker 24 mest. Men skal vel ikke se bort ifra att smak saken kommer tilbake med litt justeringer. Synes egentlig ikke det er så farlig om det er 14 sukkerbiter i den eller 2, men det kunne være en fordel å skrive rikti selvsagt.

Tingen er jo at det var melken som naturlig inneholdt en del sukker. De har kun tilsatt 2 "sukkerbiter".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...