Gå til innhold

39 til lvl 40, hvordan komme dit ASAP?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

JAJA folkens,

Kholain her, lvl 39 Human Warlock på Sylvanas!

er 36k unna lvl 40 nå, og her er utfordringen alle sammen!

Korteste mulig til til lvl 40 nå??? Vil gjerne mekke det på 1,5 - 2 timer før jeg legger meg!

er dette mulig? '

Felsteed :love:

Tusen takk alle som svarer noe på dette!"!!

Endret av GRendal
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du må gjøre et quest for å få felsteed også da ;)

det er bare å snakke med en fyr ;)

Ennå? Trodde de hadde lagt til et lengre quest på warlock/paladin på lvl40 også, ikke bare lvl60 questet.

Skrevet (endret)

Nope, enda samme kjedelige enkle questet. Snakke med feks Duthorian Rall (eller hva han heter), snakke med han igjen 2 sekunder senere, poof..

Endret av Taykun
Skrevet

lvl 39 til 40 skal jo egentlig gå ganske fort siden det er en ganske lav lvl. det jeg gjorde var at jeg grinda beasts i Badlands og var en god del i SM/Uldaman. dropper masse nice items + god XP. :D

Skrevet
Vil si: Grind Stranglethorn Tigers. De dropper mye artig, og de gir god XP.

Stranglethorn tigers og shadowmaw tigers funker helt konge. God exp og veldig gode penger, spessielt for skinnere, men også for andre.

Funka helt konge for meg. Ta de et par level under deg, de grønne.

Skrevet

Water elementals i Athari Highlands (husker aldri hvordan det skrives).

De er 37-39 hvis jeg husker riktig og dropper water. Herlig for en caster.

Skrevet

Hvis du ikke har gjordt noen av questsa du får i booty bay, ville jeg nok gjordt det. enkle quests, men veldig bra XP bonus (2500-4000 pr quest)..!

Skrevet

Igår gikk jeg fra 39 til 40, gjorde unna halvparten (egentlig en fjerdedel, iom at jeg var rested) av jobben i STV, der jeg grinda Cold Eye Basilisks. I tillegg til at jeg fikk ~500 XP (egentlig ~250) pr mob så satt jeg igjen med 5g i BARE vendorcrap. I tillegg kommer fire grønne items - blant annet en trinket jeg solgte unna for 2g med en gang, og 170 leather items (deriblant noen shadowcat hides, som payer relativt bra).

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Jeg vet ikke hva for server du er på, men STV pleier å være overbefolket med horde noe som gjør at det går ganske sakte å få gjort unna quests der.

Scarlet Monestary er en fin ting, eneste som kan være pes er veien dit og hver gang man skal bytte instance så er det horde der òg. Men dra dit med folk av samma level, og du vil få fin xp samt gode drops :)

Skrevet

SM rocker :)

Og etter hvert kan du gå over til Uldaman, og selvsagt...Maraudon :)

Forresten, malte dere virkelig den hunden, eller var det fotomanipulering? :)

Skrevet

Jeg grindet Ogres i Alterac for 39-40 med warlocken min. Ikke spennende, men mye penger, Silk, Mageweave, og rare (blå) drops. Fikk skikk på økonomien min samtidig som jeg fikk en level raskt. Tok bare noen timer, og jeg hadde ikke engang Dark Pact da. Likevel, de går ned som fluer, og jeg hadde ingen downtime.

SM hadde vært mer spennende, men da måtte jeg skaffet meg en gruppe, og jeg hadde ikke lyst til å stresse med det der og da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...