Gå til innhold

GeForce 6800LE på billigsalg hos Komplett


Anbefalte innlegg

Er det noen her som har fått kort som har vært full av artifacts?

Fikk et kort fra komplett, og spillte WoW i et par dager, fpr så å oppleve at grafikken begynte å bli rar, og maskina reboot uten forvarsel.

 

Siste skjermbildet var at grafikken ble til ugjenkjennelig grøt på skjermen.

 

Prøvde å plasere en vifte i nærheten, trodde det var et temp spm, men til ingen nytte.

Brikken lå på ca 55-57 grader i nvidia softwaren.

 

Har ikke åpnet noen pipes etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hej.

er dette bedre et mitt nåværende radeon 9700 pro ?

Ja, det er litt bedre. Ikke en gigantisk omveltning med litt forskjell skulle det jo bli. Klarer du å åpne pipelines er det et ganske mye bedre kort. :)

oki.. kan jo evt.. bruke det som tillegg.. for se.. blir bra.. takk. :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det noen her som har fått kort som har vært full av artifacts?

Fikk et kort fra komplett, og spillte WoW i et par dager, fpr så å oppleve at grafikken begynte å bli rar, og maskina reboot uten forvarsel.

 

Siste skjermbildet var at grafikken ble til ugjenkjennelig grøt på skjermen.

 

Prøvde å plasere en vifte i nærheten, trodde det var et temp spm, men til ingen nytte.

Brikken lå på ca 55-57 grader i nvidia softwaren.

 

Har ikke åpnet noen pipes etc.

Merke på strømforsyning og W?

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått innvilget retur av mitt defekte Gainward 6800LE, men fikk beskjed om at beløpet ville bli kreditert siden de ikke hadde tilsvarende kort på lager. Er bare det at de har 100+ på lager i hht www.komplett.no, so what gives? Det er vel ikke slik at Komplett bare erstatter defekte demovarer med andre demovarer, eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det er vel ikke slik at Komplett bare erstatter defekte demovarer med andre demovarer, eller?

Jo.. er det merkelig synes du?

Du synes kanskje det er helt greit å kjøpe en oppskrapet bruktbil med 200k på telleren,.. og når du får en feil(garantisak) på den.. så skal du ha en spillerny av forhandler?

Tenk litt lenger enn nesetippen din... :)

Lenke til kommentar
Det er vel ikke slik at Komplett bare erstatter defekte demovarer med andre demovarer, eller?

Jo.. er det merkelig synes du?

Du synes kanskje det er helt greit å kjøpe en oppskrapet bruktbil med 200k på telleren,.. og når du får en feil(garantisak) på den.. så skal du ha en spillerny av forhandler?

Tenk litt lenger enn nesetippen din... :)

Du burde spare deg den holdningen der.

 

Ellers synes jeg at når Komplett averterer med at demovarer har full garanti, så bør de også gjennomføre nettopp det, spesielt når de fleste av de demokortene av denne typen de solgte er erstatning fra leverandør for defekte kort.

 

Forøvrig og for ordens skyld: Jeg har ennå ikke fått svar på min henvendelse til Komplett mht å få et vanlig Gainward 6800LE som erstatning for det defekte demokortet. dette innlegget er KUN en reaksjon på et flåsete innlegg av TL1000S.

 

EDIT: Nå har jeg fått svar fra Komplett, og her er det de skriver: "...vi erstatter ikke et demo kort som er satt ned i pris med et nytt retail kort til full pris".

 

Jeg må si meg litt skuffet, men jeg gidder ikke krangle på det.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det er vel ikke slik at Komplett bare erstatter defekte demovarer med andre demovarer, eller?

Jo.. er det merkelig synes du?

Du synes kanskje det er helt greit å kjøpe en oppskrapet bruktbil med 200k på telleren,.. og når du får en feil(garantisak) på den.. så skal du ha en spillerny av forhandler?

Tenk litt lenger enn nesetippen din... :)

Du burde spare deg den holdningen der.

 

Ellers synes jeg at når Komplett averterer med at demovarer har full garanti, så bør de også gjennomføre nettopp det, spesielt når de fleste av de demokortene av denne typen de solgte er erstatning fra leverandør for defekte kort.

 

Forøvrig og for ordens skyld: Jeg har ennå ikke fått svar på min henvendelse til Komplett mht å få et vanlig Gainward 6800LE som erstatning for det defekte demokortet. dette innlegget er KUN en reaksjon på et flåsete innlegg av TL1000S.

 

EDIT: Nå har jeg fått svar fra Komplett, og her er det de skriver: "...vi erstatter ikke et demo kort som er satt ned i pris med et nytt retail kort til full pris".

 

Jeg må si meg litt skuffet, men jeg gidder ikke krangle på det.

Flåsete og flåsete... såpass bør du vel tåle.?

Jeg synes du overreager kraftig.. og svaret fra Komplett støtter utsagnet mitt så det holder og litt til.. (ref. allegorien min.. som nok var litt i overkant.. innrømmer det)..

Jeg skjønner vel at du er skuffet og det må føles litt godt og ta det ut på undertegnede.. Greit nok det.. og beklager at du følte det jeg skrev noe støtende..

:blush:

Lenke til kommentar

Det var nesetipp-kommentaren jeg syntes var unødvendig i en saklig diskusjon. Uansett så fikk jeg pengene kreditert, selv om Komplett nå plutselig har fått inn 8 stk Gainward 6800LE Demokort. Lurer på om mitt defekte kort dukker opp hos noen andre jeg... Selv la jeg imellom en del kroner og kjøpte meg et X800XL istedet. holder meg unna de Gainward kortene en stund, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

OK.. beklager den kommentaren.. nok en gang...

Synes du gjorde ett godt valg nå... Må si jeg ble imponert over ytelse til X800Pro (demovare Komplett) ;) .. og X800XL er jo klart hvassere en det igjen... :thumbup:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Ser at Komplett nå har fått 24 stk Gainward 6800LE på lager til 1013,-

Alle disse kortene kan vel ikke være returnert på angrefrist :hmm:

Tror man har en god mulighet til å gjøre et godt kjøp på disse kortene, med tanke på å åpne pipes osv.

Hei,

Har akkurat kjøpt meg et slikt kort. Åpnet allt 16 pipes og 6 shaders Er klokket til 410 core 920 mem. 12500 i 3d mark 03 | 5100 i 05... Synes det var et OK kjøp ;)..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Har akkurat kjøpt meg et slikt kort. Åpnet allt 16 pipes og 6 shaders Er klokket til 410 core 920 mem. 12500 i 3d mark 03 | 5100 i 05... Synes det var et OK kjøp ;)..

Dagens understatement.. :)

Du har fått ett skjermkort med ytelser tilsvarende kort som koster (minst) det dobbelte... SLik liker vi å høre om! :thumbup:

Lenke til kommentar

Har akkurat kjøpt meg et slikt kort. Åpnet allt 16 pipes og 6 shaders Er klokket til 410 core 920 mem.  12500 i 3d mark 03 | 5100 i 05... Synes det var et OK kjøp ;)..

Dagens understatement.. :)

Du har fått ett skjermkort med ytelser tilsvarende kort som koster (minst) det dobbelte... SLik liker vi å høre om! :thumbup:

Ja... etter jeg sjekket litt opp i det (kelkoo), så liker jeg å si at "jeg har fått ytelse for en tusing som tilsvarer kort som kan koste opp i mot det firdobbelte ;)" Men det er bare for det høres litt kjekt ut. :p

 

(Visst jeg skifter kjøler kanskje den går over 13000 også (3Dmark 03) :hmm: .. Foreløpig nokk får være nokk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...