Gå til innhold

Bruktmarkedet: Bra tilbud?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bedre nå da?

Ja, absolutt.

 

Men det ser ut som slangene ved niplene på vannblokka har fått seg en knekk. Pass på at de går i en fin bue så ikke slangen sperres av noen knekk.

 

Det ser også ut som om harddiskene dine har det litt varmt når de står så tett. Hvis du setter den nederste net ett hakk så får du litt luft i mellom og dermed lavere temperaturer.

 

Rambrikkene ser også ut til å ha det litt varmt siden de ligger helt dekket til av flatkabelen til brenneren din.

 

Ellers så synes jeg det ser både ryddig og luftig ut i kabinettet ditt.

 

datating: Jeg tror ikke den står oppå kortet, pumpa står på skrå og det tyder på at han har brukt braketten som fulgte med for å montere pumpa fast i veggen bak. Ledningene til pumpa ser også ut til å gå gjennom sprekka mellom skjermkortet og pumpa så det er nok et mellomrom.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Bedre nå da?

Ja, absolutt.

 

Men det ser ut som slangene ved niplene på vannblokka har fått seg en knekk. Pass på at de går i en fin bue så ikke slangen sperres av noen knekk.

 

Det ser også ut som om harddiskene dine har det litt varmt når de står så tett. Hvis du setter den nederste net ett hakk så får du litt luft i mellom og dermed lavere temperaturer.

 

Rambrikkene ser også ut til å ha det litt varmt siden de ligger helt dekket til av flatkabelen til brenneren din.

 

Ellers så synes jeg det ser både ryddig og luftig ut i kabinettet ditt.

 

datating: Jeg tror ikke den står oppå kortet, pumpa står på skrå og det tyder på at han har brukt braketten som fulgte med for å montere pumpa fast i veggen bak. Ledningene til pumpa ser også ut til å gå gjennom sprekka mellom skjermkortet og pumpa så det er nok et mellomrom.

Har satt inn en 80x80mm vifte foran diskene nå og det ble helt klart bedre temp på de.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Simen: Jeg mener på at bla skjermkort produsenter og hovedkort produsenter fjerner garantien hvis man setter på vannkjøling, såfall det intrykket jeg har fått fra forumet. (kan være man mister garanti bare ved bytte av kjøleløsning generelt)

tror ikke dette gjelder CPU..

På skjermkort derimot, er jeg 99% sikker på at garantien ryker, siden du fjerner orginal kjøling..

 

men om du ikke har garanti på cpu eller gfx, blir det uansett dekket av vannkjølingsgarantien, siden det har skjedd en feil på den om du skulle få bruk for garantien..

hvertfall om du ikke har brent skjermkortet.. da gjelder ikke garanti på vannkjøling heller;)

Garantien på skjermkortet ryker ikke så lenge du er forsiktig når du fjerner orginalkjøling. Det sa en av kompletts kundebehandlere,så... stoler på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...