Gå til innhold

Bruktmarkedet: Bra tilbud?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å si de "fleste" er vel å ta i vil jeg tro.

 

Sinnsykt mange som kjøpte de settene der en periode da det var helt glimmrende tilbud på de flere steder og har vært mye blest rundt det her på forumet.

 

Kan si det med stor sikkerhet at det er mange av brukerene på forumet som benyttet seg av de tilbudene.

 

Derfor har det nok vært en del på forumet som har hatt problemer med det.

 

Mvh

MajorP

Lenke til kommentar

Kvaliteten på settet er ikke noe å skryte av. PSdata har til no sent meg 3 stk med sprekker i kjøleblokka. Venter mitt fjerde sett i posten på mandag\tirsdag. Men satser på det beste denne gangen, dei lovte å sjekke først :p , men har min tvil.

Endret av Olsenius
Lenke til kommentar
De "fleste" har jo hatt problemer med dette settet. Jeg ville ikke kjøpt det :nei:

Av de anslagsvis 300-600 her på forumet som har anskaffet seg bigwater-settet så har jeg bare hørt om rundt 10 personer som har fått et sett som streiker. (pumpa slutter å fungere, CPU-blokka sprekker eller pumpechassiet sprekker) Det vil jeg ikke kalle "de fleste". Hvis du har mye tritid så kan du sikkert gå gjennom bigwater-tråden og telle antall brukere som har rapportert om feil. (NB. noen skriver dette om igjen og om igjen)

 

Men uansett: Sørg for å få med deg kvitteringa på kjøpet i tilfelle du skulle være riktig uheldig å få et sett som plutselig streiker.

Lenke til kommentar
Og 3 (eller flere) ganger så bra..

Er ikke det å ta litt i? Bigwater duger jo glimrende det også. (så lenge man ikke er uheldig og får ett som streiker) Jeg tror ikke det er mange MHz ekstra overklokkingspotensiale på MIST-settene i forhold til bigwatersettet.

 

Men hvis det er 3 ganger penere design du mener ås skal jeg være enig. Bigwater virker litt plastikk (utenom vannblokka da, den synes jeg ser både kvalitet og kul ut.)

Lenke til kommentar

Jeg syntes TTBW-settet var genialt.. men.. ikke skru til nipplene med verktøy selv om de er tilrettelagt for det (sekskantede).. dette gjorde jeg og pleksien på blokka sprakk.. sender inn i morra og regner med å få nytt. Det tok forresten med seg gfx mitt også.. håper jeg klarer en mellomleggsløsning så jeg slipper 9200 mer... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...