Gå til innhold

Guild Wars screenshots!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig fått dua.screen til å funke på spillet, så nå synes jeg virkelig de ekstra tusen for en ekstra skjerm virkelig var verdt pengene.

BTW, 8/10 i grafkk på gamer.no sin test, var fullt fortjent, burde egentlig ikke fått mer enn 7 :p

Beklager kveliteten (eller mangelen på :p), måtte øke kompresjonen for å få bildet ned i en paselig størrelse. Forumet så ikke ut til å like bilder i JPG i 2560x1024, uten skikkelig kompresjon :p

BTW; her er en link til en mindre komprimert utgave av bildet :)

post-272-1121390390_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
BTW, 8/10 i grafkk på gamer.no sin test, var fullt fortjent, burde egentlig ikke fått mer enn 7 :p

Det kan du ikke mene? Til ett MMORPG å være er dette strålende grafikk.

Skrevet

Enig, post processing gjør jobben sin godt i dette spillet. Syns det passer utrolig bra, og har blitt forbløffet flere ganger over den fantastiske grafikken. :)

Skrevet

Og ironi er en fin ting :p

Skrevet

Leste en artikkel her på gamer om karakter inflasjon, noe en burde tenke over! Det er nemlig en sinnsykt bra karakter å få 8/10, det vil si nesten feil løs grafikk og rett og slett deilig grafikk! Jeg digger grafikken i gw, men må inrømme at det ikke fortjener mer enn en 8'er fordi det er en god del grafiske feil i spillet:

- Det lange håret til "characters" i spillet stikker ut gjennom brystet når en danser med elementalisten.

- Guid-kappen går ofte inn i kåpen til elementalist.

- Noen grafiske objekter ligger ikke nedpå bakken, spesielt i nedover bakker er den kun nedpå bakken på det øverste punktet!

- En kan ofte forsvinne under bakken.

Dette var bare for å nevne noen. Altså veldig god grafikk, men fortjener ikke bedre grunnet disse feilene!

Men dette er jo bare min subjektive mening.

Skrevet (endret)

Når WoW får 9/10 i grafikk, så mener jeg GW burde ha hatt 10/10. Dette er min subjektive mening, og det har jo mye med hva man legger i ordet grafikk, men om en som ikke var kjent med noen av spillene, og man hadde vist han et screenshot fra begge to, så vil jeg tro at han/henne synes grafikken i GW var bedre. Jeg hører ofte WoW-spillere si ; Jamen, det er jo en helt utrolig stemning i WoW. Jeg mener at stemning ikke har noe som helst med grafikk å gjøre, grafikk er hvordan spillet ser ut, ikke noe annet.

EDIT :

- En kan ofte forsvinne under bakken.

Dette har da vel ikke noe som helst med grafikk å gjøre. Er en bug dette, ikke noe annet, har ikke noe med grafikk å gjøre.

Endret av GuardiaN--
Skrevet

Det har med utseende å gjøre, det regner i hvertfall jeg for å være grafikk, men kan jo være jeg tar feil.

Hvis du leser denne artikkelen! Så er det mitt poeng, veldig få spill forjener en 10'er i. Da dette skal være en karakter som det beste av det beste og kun det perfekte får! Altså WoW fortjener nok ikke 10'er. Det er også to forskjellige som har annmeldt Gw og WoW, det vil si at det er to forskjellige meninger om grafikk karakter.

Skrevet

Jeg har lest den artikkelen, og er enig med forfatteren. Så og si alle WoW anmeldelser er laget på bakgrunn av en utrolig hype, noe som kanskje er litt av grunnen til at WoW fikk 9/10 i grafikk i Gamer.no's anmeldelse, uten at jeg skal si dette for sikkert.

Skrevet
Jeg har lest den artikkelen, og er enig med forfatteren. Så og si alle WoW anmeldelser er laget på bakgrunn av en utrolig hype, noe som kanskje er litt av grunnen til at WoW fikk 9/10 i grafikk i Gamer.no's anmeldelse, uten at jeg skal si dette for sikkert.

Må si meg enig der! Men jeg synes faktisk ikke at WoW fortjener 9/10 engang, ut i fra screens og andres mening om grafikken... Håper at annmeldere tar ansvar og tar oppfordringen i artikkelen på alvor. Litt vanskelig å velge spill basert på anmeldelser når alle er en eneste lykkepille karaktermessig.

Skrevet

Da eg var på ferie besøkte vi ein kamerat av meg han satt og spelte WoW heile tiden

men btw WoW grafikken skal engentlig være tegna og Gw har mykje bedre grafikk

:)

Skrevet

Guildwars har utrolig fin lang avstand landskaps grafikk. Men grafikken på bakken og endel glitcher i character gjør at jeg føler at 8/10 er nok. Det er vel heller det at WoW fikk for god karakter enn at GW fikk for dårlig.

Skrevet (endret)

Herregud så mye off topic det ble her. ;)

Ta det heller i; Snakke om Guild Wars? Gjør det her!

MapSter og GuardiaN--. Fyfy. :)

Endret av elfag
Skrevet
Men å ta bilde så vi kan se den, det kan du ikke enda. ;)

Hmm, så nå at den var litt mørk, iallfall på denne skjermen. Mener bildet var greit på LCD-skjermen min dog. Fikser nytt bilde idag :)

Skrevet (endret)
Herregud så mye off topic det ble her.  ;)

Ta det heller i; Snakke om Guild Wars? Gjør det her!

MapSter og GuardiaN--. Fyfy.  :)

Sorry.. Får vel gjøre opp for meg... :thumbup:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Endret av MapSter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...