Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Yamaha TZR eller Rieju RS2 Matrix?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jaok, jeg var usikker på det..

Men gjelder dekk størrelsen, 110/70/17 for Senda SM X Race ?

Liker ikke sykler med tynne dekk :(

Da er det jo ikke rart at gutten fliser den stakkars mrx`en.

Det er egnetlig litt teit og snakke om hvor fort dem går, enten så gjør den 45 eller så gjør den 80-120.

Endret av FirstPrice
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var det på min originalt...

Husker ikke 100% men var i hvert fall 17" dim forran å bak.

Bytta til 140 bredde bak jeg da, og så satte jeg samme dim som bakdekket hadde før jeg byttet, forran ;)

Skrevet

Javel... Jeg skal sende en mail til Pedersens-Racing og spøre..

Håper dem vet det.

20tusen for en Senda SM X Race må jeg si er ganske billig, men det er synd jeg ikke får lappen før om 10mnd da :p

Skrevet
Javel... Jeg skal sende en mail til Pedersens-Racing og spøre..

Håper dem vet det.

20tusen for en Senda SM X Race må jeg si er ganske billig, men det er synd jeg ikke får lappen før om 10mnd da :p

jævli brei bakfelg på x-race sm i forhold til x-race cross

Skrevet

Javel, jeg har veldig lyst på X - Racen , men det er det at jeg ikke fyller 16 før om 9-10mnd.

Jeg skal til og begynne på lappen etter sommeren.

Mamma og Pappa betaler den.

Jeg kjøper X-Race eller en annen lignende sykkel, godt mulig det blir cross type, men bak dekke skal være stort, iallefall over 100/80/17".

Dem har jo tilbud på X-Racen og nå, crossen er det 19.500 for , og SM er det 20.500.

Konfirmasjon om 2-3uker :D

Skrevet

100/80-17 er ikke stort, så vis du vil ha stort bakadekk, er det nok lurt å bytte det når du har fått sykkelen ;)

Hadde 110 på min, å det var tynt!!

Skrevet (endret)
Javel, jeg har veldig lyst på X - Racen , men det er det at jeg ikke fyller 16 før om 9-10mnd.

Jeg kjøper X-Race eller en annen lignende sykkel, godt mulig det blir cross type, men bak dekke skal være stort, iallefall over 100/80/17".

Dem har jo tilbud på X-Racen og nå, crossen er det 19.500 for , og SM er det 20.500.

.. Jeg har Lettmc, jeg har konfirmasjon om 1 uke :roll:

....fyller 15 om 3 uker :whistle:

Kjøp og kjør! :D

Endret av Sc0oT
Skrevet

eg kjøpte min x-race cross for 22990kr i fjor, skla kjøpe meg 140mm eller 130mm bakdekk :D

Skrevet

Ja, altså 130/80/17" er det på Reiju MRX, etter min mening og andres er det dekket ganske så stort.

På Derbi Senda SM X-Race er det 110/80/18"

Reiju sitt er 20mm større enn derbi sin. Det vil jeg ikke si er så veldig mye og legge opp til...

Skrevet
Orginal 9hk er langt på jordet min gode venn.

GPR50

Motor type

1 syl 2 takt

49cc. Vannavkjølt

Gir 6 Gir

hk 2,3 hk

Vekt(tørr) 111 kg

Bremser Hydraulisk skiver

Dekk foran 90/90 x 16”

Dekk bak 120/80 x16”

Tankvolum 7,2 L

Her har du litt og brenne deg på, for å si det sånn, kanskje bror mi kjører bedre enn den du kjørte mot ? ;)

De 2 hestene er jo med plombene....

Skrevet (endret)

Jaok...

Så hvis det er 3,2hk på X-race, som det står , så blir det hvor mye på X-race uten plomber og med effekt anlegg ?

Hva er det som er orginal dreving på SM X-race ?

Hva er det som lønner seg ? er det og kjøre orginalt eller ?

Endret av FirstPrice
Skrevet
Jaok...

Så hvis det er 3,2hk på X-race, som det står , så blir det hvor mye på X-race uten plomber og med effekt anlegg ?

Hva er det som er orginal dreving på SM X-race ?

Hva er det som lønner seg ? er det og kjøre orginalt eller ?

Hestekreftene sykkelen har plombert har ikke noe spesielt og gjøre med hvor mange hk den har uplombert, ettersom de fleste merket har forskjellige plomberinger....

Derbi uplombert har ca 8,5 - 9 hk

Minarelli Am6 har ca 8 hk uplombert

Suzuki uplombert har ca 7,5 hester

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...