Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Yamaha TZR eller Rieju RS2 Matrix?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta TZR du.. Har det selv..

 

Fra det jeg har hørt er RS2'en fryktelig tynn, som å sitte på en tråsykkel..

 

Dessuten er jeg kjempe fornøyd med den.. Når det gjelder trim, så med mitt teknigass effektanlegg klarer den 100 på flata.. (har ingen grunn til å lyve om det).

 

TZR er fine og gode sykkler, går bra og har fin lyd..

Digitalt speedometer med blått led <3

 

Vil du ha bilder evt spørsmål, så bare si ifra.. :)

Lenke til kommentar
Når det gjelder trim, så med mitt teknigass effektanlegg klarer den 100 på flata.. (har ingen grunn til å lyve om det).

100km/t målt med GPS? :hmm:

tviler eg på, klarer 110 med kun technigas effektanlegg på min Derbi Senda X-Race

Hør på han a! En TZR er mye mer bygd for fart enn en SEnda. Så hvis du har 110 på din kan han gjerne ha 100.

 

Jeg tviler riktignok på begge utsagnene.

Lenke til kommentar
Når det gjelder trim, så med mitt teknigass effektanlegg klarer den 100 på flata.. (har ingen grunn til å lyve om det).

100km/t målt med GPS? :hmm:

tviler eg på, klarer 110 med kun technigas effektanlegg på min Derbi Senda X-Race

Hør på han a! En TZR er mye mer bygd for fart enn en SEnda. Så hvis du har 110 på din kan han gjerne ha 100.

 

Jeg tviler riktignok på begge utsagnene.

Derbi sine motorer og am6 er dei kraftigaste motorane, og det er ikkje vanskeligt å klare 110 på flata med effektanlegg på derbi, ein kamerat av meg har derbi gpr og klarer 115 på flata med kun effektanlegg til 900kr

Lenke til kommentar
Når det gjelder trim, så med mitt teknigass effektanlegg klarer den 100 på flata.. (har ingen grunn til å lyve om det).

100km/t målt med GPS? :hmm:

tviler eg på, klarer 110 med kun technigas effektanlegg på min Derbi Senda X-Race

Hør på han a! En TZR er mye mer bygd for fart enn en SEnda. Så hvis du har 110 på din kan han gjerne ha 100.

 

Jeg tviler riktignok på begge utsagnene.

Derbi sine motorer og am6 er dei kraftigaste motorane, og det er ikkje vanskeligt å klare 110 på flata med effektanlegg på derbi, ein kamerat av meg har derbi gpr og klarer 115 på flata med kun effektanlegg til 900kr

Dummeste mølet jeg har hørt. Jeg tror dere ikke før du tar en film av speedometerfarten.....

Lenke til kommentar
Når det gjelder trim, så med mitt teknigass effektanlegg klarer den 100 på flata.. (har ingen grunn til å lyve om det).

100km/t målt med GPS? :hmm:

tviler eg på, klarer 110 med kun technigas effektanlegg på min Derbi Senda X-Race

Hør på han a! En TZR er mye mer bygd for fart enn en SEnda. Så hvis du har 110 på din kan han gjerne ha 100.

 

Jeg tviler riktignok på begge utsagnene.

Derbi sine motorer og am6 er dei kraftigaste motorane, og det er ikkje vanskeligt å klare 110 på flata med effektanlegg på derbi, ein kamerat av meg har derbi gpr og klarer 115 på flata med kun effektanlegg til 900kr

Dummeste mølet jeg har hørt. Jeg tror dere ikke før du tar en film av speedometerfarten.....

haha, er så mye vås ute å går.. Men altså, nei, ikke målt via gps, men vanlige speedometeret.. Kan vel dog diskuteres nøyaktigheten på det, men det viste 100kmh på flata, og 104 i en svak nedoverbakke. Kan jo selvfølgelig ta film jeg. Får se hva jeg kan fikse.. Akkurat nå kjører jeg orginalt. Pga. snuten, men setter kanskje på potta i morgen.. Da skal det bevises..

 

Angående kvalitet på TZR kåpene er det ingenting å utsette der.. De er veldig pene, og har en veldig fin finish.

 

Det kan nog skrangle litt helt fremst i lykta når man kjører i en hard dump, men det er alt. Sier dette fordi jeg vet, ikke fordi en kompis av meg har en kompis som sa at faren til onkelen sa det.. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...